Chrome Tuch

18 Nov

Har fått tillbaka lite utav mitt flow,  har bara sminkat ”vanliga” enkla sminkningar på senaste tiden och det är också en av anledningarna till att det varit lite dött här.

/ I found some of my flow , I’ve only done ”regular”  simple makes recently and that is also one of the reasons my blog has been a little dead.

Hope you like ^_^

Jag har använt: (allt från mus om inget annat nämns) / What I’ve used: (everything from mus of nothing else is mentioned)

Studio Foundation Ultra

M/S Tuch

E/D Chrome

E/D Crystal

M/S Nightfall

M/S Vanilla

M/S Ghetto (for my brows)

La Ligne de Chanel Noire

Maybelline Colossal mascara black wp

Enjoy Love Nicole

5 svar to “Chrome Tuch”

  1. Stephy 19 november 2010 at 0:08 #

    Så sjukt vackert!

  2. MiaPia 19 november 2010 at 8:55 #

    Du gör riktigt snygga sminkningar=) en fråga bara vart är du ursprungligen ifrån?

  3. doolallymakeup 19 november 2010 at 9:38 #

    ^_^ Tack

    MiaPia: Jag är född i Chile flyttade dock till Sverige när jag skulle bli två år :)… eller rättare sagt mina föräldrar flyttade hit med mig då

  4. Vanesa 21 november 2010 at 17:53 #

    Finaste !! Jag har också sådana perioder som man måste prioritera sitt privat liv , jobb osv före bloggen .. Det är ju bara en blogg :p men ändå såå roligt att du hittar tillbaka din floow ;D besitos <3

  5. Sminkan 28 november 2010 at 18:05 #

    Oerhört snyggt och klassiskt! Du ser ut som en filmstjärna!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

