Dagens make up

22 Feb

Här kommer det första bilderna i den nya bloggen, spännande hahaha :o)

Så här har jag sett ut idag när jag gjort ärenden med min älskade mami, Orange möter dita ^_^

Jag har använt: (allt från MUS om inget annat anges)

Ögon

Studio foundation Ultra

M/S Orange

M/S Dita

M/S Endless

M/S Vanilla

M/S Ruby

M/S Brown sugar

E/D Pride

Cakeliner Black

Eye pencil Pink Dream

Eye Pencil Gorgeous Plum

Maybelline colossal mascara wp

Maxfactor Masterpiece mascara wp

Kinder

Blush Matt glory

Wonderpowder Kalahari

Läppar

Clarins Colour Quench Lip Balm nr 12

Utan Blixt

/Nicole

6 svar to “Dagens make up”

  1. Sminkan 22 februari 2010 den 19:49 #

    Läcker makeup med riktigt fina färger!

    Hoppas du kommer trivas med WordPress. Jag håller med om att blogg.se har krånglat men nu kan jag och Emma alla fall inte byta. 3 år är investerade liksom…

    Ska se till att uppdatera länklistan. Alltid spännande att se vad du ska hitta på!

  2. Vanessa 22 februari 2010 den 20:25 #

    Jag tänker på.. aprikos🙂
    hihi så otroligt fint!!

  3. doolallymakeup 22 februari 2010 den 20:44 #

    Sminkan: Jag förstår att man inte kan byta efter 3 år det hade inte jag heller gjort, men jag har bara haft blogg sen Januari så tänkte now or never typ🙂

    Vanessa: Hihi tack så mycket

  4. Isabella 22 februari 2010 den 21:06 #

    Yey WP! Jag har lite tidningar du kan få låna som handlar om WP för nybörjare. Titta även runt på Anibals hemsida, han skriver om bra tips till WP ibland ^_^ http://www.grafixstudio.se/ Det finns ävem många hemsidor som vänder sig till färska WP användare.

    Gör texten lite större. Dina bilder ser mycket snyggare ut med denna mörka bakgrund, du lyser fram i mörkret ^_^

    Jag hoppas att du kommer att gilla WP

    • doolallymakeup 22 februari 2010 den 21:34 #

      Jag lånar gärna dina tidningar babe🙂 ska kolla på hans hemsida med, han är verkligen duktig ju, har läst hans namn på flera ställen på nätet, ska fixa texten till dig. Kul att jag lyser annars brukar du lysa upp ju ho ho ho

  5. Isabella 24 februari 2010 den 20:05 #

    *Kärlek* Att vara ljus är min trademark ^_^ Asiater bara älskar mig, ljus och lång is the shit!

Kommentera

