Kreativ Blogger

22 Feb

Har blivit nominerad eller fått vara med i leken ^__^   utav Stephy och Vanessa

Man ska berätta 7 saker om sig själv som ni inte vet, blir lätt eftersom ni inte vet så mycket om moi🙂

1. Jag brukar hitta på egna ord eller gör om befintliga ord tex kul till kuligt, wooop wooop

2. Jag älskar filmer, kan kolla på massa filmer på raken. Har ingen favorit genre tycker jag den verkar bra så kollar jag.

3. Jag älskar Japan! Vet inte varför mamma har sagt att jag gillat det sen jag var jätte liten.

4. Jag Tycker om anime och manga, läste och kolla jätte mycket innan som besatt kunde jag följa en serie tills dess slut. Blir tyvärr inte så mycket nu när man måste plugga -_ –

5. Jag är född i Chile, Valparaiso men har bott i Sverige sen jag var 2 år har bara varit i Chile 2 gånger sen jag flyttade till Sverige.

6.  Blandar väldigt mycket engelska när jag pratar, har pluggat på engelska sen 7an blev att man bara fortsatte med engelska liksom.

7. Många säger att jag påminner om Sticth från Disney filmen Lilo& Stitch (som är en utav mina favorit filmer, älskar disney!)

Haha nu vet ni lite mer om mig, inget vettigt kanske men kul kanske :o)

nu ska jag nominera 7 st: Pamsan, makeuponista, Maria, Maggiemakeupaddict, Viola, kabuki-Emma, Bella

Have Fun ^_^

Nicole

9 svar to “Kreativ Blogger”

  1. makeuponista 22 februari 2010 den 20:08 #

    Kul att du nominerade mig, svar kommer småningom😀

  2. Vanessa 22 februari 2010 den 20:23 #

    Shieeet vad du gjort om här xD men det e fint🙂
    ååh valpo en nuestro corazón , jag är med därifrån😀
    Och jag har en mycket nära vän som vill åka till Tokyo typ snaart!.. hon pluggar japanska så man bladas in i det liite med🙂 och det där med att skapa nya ord! hahah känner igen mig😛 Cuidate preciosa🙂

    • doolallymakeup 22 februari 2010 den 20:46 #

      Vanessa: Ja eller hur helt annorlunda nu😛
      Woop wooop Valparaiso ^_^
      Go Go Tokyo, hatar din vän lite nu😛 …just kidding hihi beistos

  3. Maria, Hjärterdam 22 februari 2010 den 21:39 #

    hej, hihi vad svårt att komma på! =)
    Ja ja men det ska nog gå =)

  4. leno 23 februari 2010 den 0:43 #

    Hej, jag har funderat ett tag hur gammal (ung!!) du är? =D Du är en rolig kombination av lustfylldhet som kunde tyda på riktigt ung ålder men är ändå såpass kvinnlig så du lätt kunde vara Kvinna till åldern också (typ 25). Så, vad är du? E bara nyfiken, inget illa menat =)

    • doolallymakeup 23 februari 2010 den 14:40 #

      leno: hahaha va roligt att höra🙂 tar absolut inte illa upp, jag är 24 år🙂

  5. Vanessa 23 februari 2010 den 14:07 #

    Weii😀 valpo❤

    hahaha duu hon hatar alla som har varit där ,haha hon vill så gärna åka dit nu nunu😛.. men har du planer o åka dit o så?🙂
    pussilipuss

  6. Maggie Makeup Addict 24 februari 2010 den 7:57 #

    Det later som om att vi ar valdigt lika!😀

Kommentera

