Dagens make up

23 Feb

Hola Folket ^_^

Hoppas allt är bra med er🙂 här kommer dagens make, lite rosa lite grönt ^_^

Jag har använt: (allt från MUS om inget annat anges)

Ögon

Stuido Foundation Ultra

M/S Diana

M/S Diva

M/S Leaf

E/D Soft grass

M/S Vanilla

M/S White

Cakeliner Black

Blend& Fix

Eyepencil Forrest

Tribrow

Maybelline colossal mascara wp

Maxfactor masterpiece mascara wp

Kinder

Blush Shimmering Dynasty

Wonderpowder kalahari

Läppar

Guerlain Mat lipstick 262

Diorkiss 248 Orange Nectar

Utan blixt

(alla bilder är klickbara)

Kram

Nicole

13 svar to “Dagens make up”

  1. makeuponista 23 februari 2010 den 17:45 #

    Jättefint! =)

  2. Sminkan 23 februari 2010 den 19:14 #

    Ah, lite ”Barbie loves MAC”-stil! Skitsnyggt! Du passar verkligen i de färgerna!

    • doolallymakeup 23 februari 2010 den 19:44 #

      Sminkan: Ja , jag kom på det sen när jag var färdig, inte lika intensivt dock🙂

  3. Ninni 23 februari 2010 den 19:40 #

    Snyggare än snyggt!

  4. Emma P 23 februari 2010 den 20:07 #

    Underbart fint, rosa och grönt är så snyggt tillsammans!

  5. Stephy 23 februari 2010 den 20:42 #

    Älskar rosa och grönt ihop!! super fint!

  6. bella 23 februari 2010 den 21:10 #

    Påminner lite om MAC´s barbielook:)

    • doolallymakeup 24 februari 2010 den 12:26 #

      Bella: ja haha, måste vara mitt undermedvetna🙂

  7. Vanessa 24 februari 2010 den 0:46 #

    Frääsch😀 fint fint fint🙂 och det e sant att den påminner om barbie look… haha så sjukt.. jag lade upp min version av macs barbielook för typ 5 min sen😛 bara för att visa lite ur arkivet xD que loco😛

    puss puss

    • doolallymakeup 24 februari 2010 den 12:24 #

      Vanessa: Great minds think alike ;P

      • Vanessa 24 februari 2010 den 16:09 #

        True!😉 höhö ^^

Kommentera

