Surprise

23 Feb

* Trumvirvel*

😛 Här kommer min första video tutorial

Det var lite wierd att snacka med sig själv dock och jag ser helt gul ut typ pga mina ljus men jag tror ni ser det rätt så bra ändå. Var tvungen att dela upp den i två delar eftersom att man inte kan lägga in videos som är längre än 10 min på youtube (inte om man skapar konto nu iaf  vissa gamla konton kan) Sen så är jag helt nybörjare med video redigering så det har blivit lite hackigt ibland🙂

Del 1

Del 2

Hoppas ni gillar den och lär er något från den

Kram Nicole

4 svar to “Surprise”

  1. Vanessa 24 februari 2010 den 1:03 #

    Åååh va sött du pratar (: Jag tyckte den jätte mycket (: Mycket bra för att vara din första😀 jag vill också göra videos..meen men😛 Gonatt❤

  2. leno 24 februari 2010 den 15:46 #

    Superläckert! =) Härliga färger, säkerligen inspirerats från MAC loves Barbie? Lärde mig flera små tips, exempelvis att man kan lagra på olika globskuggor för att få ett bättre djup, att lagra med olika highlights och det bästa tipset på att lagra på med färg endast på ögonlocket – att hålla den lodrätt! Hur i fridens namn har man inte tänkt på det tidigare? Har använt mig av en superliten borste och försiktigt, försiktigt duttat på färg men det tenderar att ta evigheter så ditt tips kommer nog underlätta min vardag en hel del😀

    Du har förresten härlig dialekt, älskar ditt r-ljud =D

    • doolallymakeup 24 februari 2010 den 17:38 #

      leno: Va kul att du lärde dig något ^_^ , är jue skauning😛 och mina r-ljud är min lilla spanska brytning haha🙂

Kommentera

