Dagens Makeup – Poison

24 Feb

^_^

Har haft en riktigt degar dag idag, såååå skönt måste jag säga det är fast iofs så var jag väldigt duktigt och städade ihälj mig lite :)  Kolla på en film med ”My Life in Ruins” helt ok lite så små klyschig men underhållande. Det var Nia Vardalos (mitt stor feta grekiska bröllop) som hade huvudrollen och den utspelades i grekland. 

Ska ut och äta födelsedags middag snart, två vänner som ska firas ^_^  Hurra Hurra för de

Så här ser jag ut för det kalaset ^_^

Jag har använt: (allt från MUS om inget annat anges)

Ögon

HTL Phenomenon

M/S Nigthfall

M/S Vanilla

M/S White

Twinkle eyeshadow Arrow (utgått)

Glitter Posion

MAC eyekhol Smoulder

Cakeliner Black

Tribrow

Maybelline Mascara colossal wp

Max Factor masterpiece wp

Kinder

Blush Nut

Wonderpowder Kalahari

Läppar

Gloss lips Aura

(alla bilder är klickbara)

Ha en trevlig kväll

kram

Nicole

7 svar to “Dagens Makeup – Poison”

  1. Vanessa 24 februari 2010 den 17:47 #

    Eldiga sexiga ögon😀😉

  2. Sminkan 24 februari 2010 den 18:37 #

    Otroligt häftigt!

  3. Emma P 24 februari 2010 den 19:58 #

    Gudomligt snyggt!

  4. Stephy 24 februari 2010 den 23:21 #

    Hur coolt som helst!!

  5. doolallymakeup 25 februari 2010 den 0:07 #

    Vanessa: Gracias grrrrr😛

    Sminkan: Tack ^_^

    Emma P: *rodnar* tack

    Stephy: Tack tack😀

  6. Vanessa 25 februari 2010 den 13:09 #

    oye jag tänkte fråga dig .. går det bra om länkar till din blogg på min blogg? (: Jag kom på att jag har inga länkar så ska jag fixa en lista med dem bästa (^_^) ❤

  7. doolallymakeup 25 februari 2010 den 23:06 #

    Vanessa: Klart det är chill i dill🙂 cuidate besitos

Kommentera

