Sista dagen- typ ^_^

26 Feb

Igår var sista dagen vi jobbade buuhuu *snyft*😛 nej nej inget snyfft efter regn kommer sol🙂 Idag har jag också ”jobbat” vi har plockat ner butiken idag och inventerat det som vart kvar, vilket inte var mycket🙂 Sminka mig inte alls mycket idag, bara eyeliner och mascara ^_^ men jag visar maken som jag hade igår ^_^

Kommer inte hinna blogga imorrn, jag ska in och jobba för MUS på Fisketorvet i Köpenhamn, ett event eller något med Elite Models ( WOOP WOOOP for moi)  ^_^ hahaha Men jag ska vakna sjuuuuuukt tidigt dock, ta tåg och grejer :)

Jag har använt: (allt från MUS om inget annat anges)

Ögon

Studio Foundation Ultra

M/S Aquarius

M/S Dita

M/S Vanilla

M/S Nox

E/D Dust

C/S Bloom

Blend&fix

Tribrow

Cakeliner Black

Eyepencil Gorgeous Plum

Maybelline colossal mascara wp

Max factor masterpiece mascara wp

Kinder

Lust

Wonderpowder Kalahari

Läppar

Lippencil soft

Guerlain mat lipstick 463

Isadora Sunprotecting pearly gloss 31 pearly pink

Utan blixt

Ha en super helg ^_^

kram Nicole

9 svar to “Sista dagen- typ ^_^”

  1. Aida 27 februari 2010 den 10:00 #

    Wow, vad gudomligt vacker du är Nicole! Vilka ögonbryn, vilka läppar, hujeda mig! Glad jag är över att jag kom in på din blogg, superfin teknik och jag gillar dina sminkningar till tusen. Keeo up the good work! / Aida

  2. makeuponista 27 februari 2010 den 16:28 #

    Galet snygg makeup till dina fina bruna ögon!🙂

  3. Ninni 27 februari 2010 den 16:28 #

    Åh, jättefint!

  4. Vanessa 28 februari 2010 den 19:49 #

    Såå fint såå fint (:

  5. Hanna 28 februari 2010 den 21:30 #

    Hahhaah! Vi flyttar hemifrån om en månad och gör matlådor för å spara in lite pengar😀

  6. Viola, Killer Colours 28 februari 2010 den 21:58 #

    SV: Tack darling! Till brynen använde jag Brownie Points, cremeskuggan från MAD Minerals som är listad🙂

  7. Emma P 01 mars 2010 den 10:06 #

    Trist att det var sista dagen! Jag var faktiskt förbi butiken i lördags och kollade, men då var det ju stängt tyvärr. Fin sminkning du avslutade med iaf…

    • doolallymakeup 01 mars 2010 den 11:13 #

      Vanessa: ^.^Tackar

      Ninni:😀

      makeuponista: Tack tack, ja mina ögon kommer verkligen fram😀

      Aida: shit tack så mycket😀 You made my day ^:^

      Emma P: Ja vi plockade ner butiken på fredagen🙂, det är synd att butiken fick upphöra men det kommer säkert en ny :D!
      Säg till nästa gång du är i malmö så kan vi kanske ses för en fika ^_^

  8. Emma P 06 mars 2010 den 17:27 #

    Det låter trevligt:) Ska försöka hinna med det nästa gång! har alltid så sabla fullt schema i Malmö, har mkt släkt där som man ska hälsa på när man är där…

Kommentera

