Tankar till Chile

28 Feb

lite Off topic:

Som ni kanske hört/läst så var det en stor jordbävning i Chile jordbävningen skapade sen ett antal mini tsunamis  och det har förstörts mycket i ”pacific”. Alltid hemskt när naturkatastorfer händer😦 så skickar nu lite varma tankar till folk som har släkt i Chile eller runt området som blev drabbade, lyckligtvis så klarade alla i min direkta familj (mormor, moster/faster morbro/farbor) sig🙂

Kram

Nicole

Ett svar to “Tankar till Chile”

  1. Vanessa 01 mars 2010 den 11:22 #

    det är helt otroligt det som händer! Pero que bueno que tus familiares esten bien ! Yo te respondi tu commentario! gracias por pensar en mi , yo tambien te iba escribir ayer y mi iphone se le acabo la batteria:/. . min släktingar mår ocksp bra tack o lov! Men hade jag kommit ifrån Concepcion så vet jag inte vad jag hade gjort!😦 usch !
    Besitos y abrazos

Kommentera

