Dagens make up

1 Mar

Usch så var det dags för snö storm igen😦 , förvånades att det var Mars idag tiden går verkligen snabbt >.<

Så här ser jag ut idag🙂

Jag har använt: (allt från MUS om inget annat anges)

Ögon

Studio foundation Ultra

M/S Moscow

M/S Grape

M/S Glam Peach

M/S Pascal

M/S Vanilla

C/S Grace

C/S Meteor

Eyepencil sparkling smaragde

Eyepencil Frosted meadow

Maybelline colossal mascara wp

Maxfactor masterpiece mascara wp

Kinder

Blush Rose patel

wonderpowder Kalahari

Läppar

Lippencil My precious coral

Dior addict ultra nude 220

Chanel Levres sciantillantes 126

Utan Blixt

Kram Nicole ^.^

5 svar to “Dagens make up”

  1. Vanessa 01 mars 2010 den 17:12 #

    Vilken fin vindruva färg du fick , jag tyckte den var jätte läcker🙂
    här snöar/regnar/blåser det med , så himla sjukt jobbig väder !!

  2. doolallymakeup 01 mars 2010 den 17:20 #

    Vanessa: Merci, blandninge blev faktis mysig🙂
    Här snöar/regnar/blåser det med öfff vilket väder….våren ska ju komma NU!

  3. bella 01 mars 2010 den 20:06 #

    Hej Nicole!
    Kan inte du maila mig, jag skulle vilja prata jobb med dig:)
    kram bella

  4. lenorca 01 mars 2010 den 23:51 #

    Hej, jag önskade mig ett inlägg över din hudvårdsvana. Du har så fin och strålande hud så skulle definitivt vilja veta hur du gör🙂 Använder du ingen foundation förutom på kinderna? :-O Härlig smink, än en gång !

  5. doolallymakeup 02 mars 2010 den 0:37 #

    Lenorca: Haha tack så mycket ^_^ min hud är faktis inte så fin, men jag kan absolut fixa ett sådant inlägg kul att du gillar det🙂

Kommentera

