Ra

1 Mar

Igår vr jag i Köpenhamn och träffade mina underbara vänner Ida och Aida där ♥ Ida födde en liten son för cirka 5 veckor sen, så Aida och jag åkte hem till henne för att träffa den lilla sötpotatisen. Hade en underbar dag igår och när jag vaknade så stod solen klart i himlen, tyvärr försvann den sen😦

Min make igår blev inte riktigt som jag tänkt mig men så kan det gå ibland man lever och lär😀

Jag har använt: ( allt från MUS om inget annat anges)

Ögon

Studio foundation Ultra

C/S Ra

M/S Lavendel

M/S Scale

M/S Vanilla

Blush Matt glory

Blush Apricot sorbet

Cakeliner Black

MAC eyekhol smoulder

Eyebrow pencil no. 3

Maybelline colossal mascara wp

Kinder

Apricot sorbet

Wonderpowder Kalahari

Läppar

Lippencil Something blue

lipstick Deligth

Gloss lips Aura 

Utan blixt

och sen så måste jag visa nått som är så sött ^__^

Kram Nicole

6 svar to “Ra”

  1. Sminkan 01 mars 2010 den 21:38 #

    Läckert! Vad fint det var med gult till dina ögon!

  2. Isabella 01 mars 2010 den 22:43 #

    Vad var det för fel på maken? Jag såg de IRL och den var underbar! Det gula är så snyggt!

  3. doolallymakeup 02 mars 2010 den 0:38 #

    Sminkan: Gult är en mysig färg😀 tack tack

    Isabella: love you darling❤ men den blev inte som jag tänkt mig bara🙂

  4. Vanessa 02 mars 2010 den 1:08 #

    Jag tycker att det ser ut som en solnedgång lr soluppgång kan inte bestämma mig🙂 Dina ögon lyser vackert iaf🙂 como siempre🙂

  5. Emma P 02 mars 2010 den 21:21 #

    Snyggt! Älskar verkligen din frisyr här och yes, mkt söta små fötter…

  6. doolallymakeup 02 mars 2010 den 23:57 #

    Vanessa: Gracisa besistos🙂

    Emma P: Roliga diadem gör mycket, fötterna är sååå söööta😛

Kommentera

