Karribean blues

2 Mar

När jag vakna så lös solen starkt och jag tänkte wooop wooop, men nu regnar/snöar/haglar BLÄÄÄH säger jag bara! Men jag har gjort en färgglad make idag, karibiska färger ska iväg och träffa min kompis Therese fika och mysa, men ska också se om jag hittar lite nytt förvaring till mitt smink🙂

Jag har använt: (allt från MUS om inget annat anges)

Ögon

Stuido Foundation Ultra

M/S Pascal

M/S Tribecca

M/S Rec (Utgått)

M/S Vanilla

C/S Crash

C/S Rendez-vous ( utgått )

C/S Meteor

E/D Morningbreeze

Cakeliner black

Eyepencil Vanilla

F.O.B White eyepencil (utgått)

Tribrow+ M/S Kakaw

Maybelline colossal mascara wp

Max factor masterpiece wp

Kinder

Blush Lust

Läppar

Lippencil Fluffy

Lipstick Aloha

Glosslips Virgin

Utan Blixt

Ha en bra dag

kram Nicole

8 svar to “Karribean blues”

  1. Maggie Makeup Addict 02 mars 2010 den 13:17 #

    Tjusigt! Jag älskar läppfärgen!

  2. Aida 02 mars 2010 den 13:39 #

    Gorgoues!

  3. makeuponista 02 mars 2010 den 18:03 #

    Urtjusigt! Dina läppar är såå snygga!😀

  4. Vanessa 02 mars 2010 den 20:02 #

    Tropical latina😀 älskar färgen på läpparna!! ^^

  5. Emma P 02 mars 2010 den 21:20 #

    Även om solen gick i moln å lyser ditt smink som en färgglad paraplydrink:) Verkligen fint, munnen är helt klart pricken över i.

  6. soffi 02 mars 2010 den 23:20 #

    en liten hälsning till nikkilaj från los angeles

  7. doolallymakeup 03 mars 2010 den 0:01 #

    Maggie: Tack, hittade nu nyligen, love at first sigth ^_^

    Aida: tackar🙂

    Makeuponista: hihi tack tack

    Vanessa:😀

    Emma P: mm praplydrink yummie😀 tackar

    Soffiiiiiii: hej sötis tackar från malmö puss och kärlek

  8. Cilla 03 mars 2010 den 23:09 #

    Ja vet, de är supertrist att de tog bort twinkle ur sortimentet, de va väldigt omtyckta, dels för de som inte vill ha mycket glitter men sen även skitbra att fästa lösglittret med, tycker de borde ta fram en produkt som är som twinkle i konsistens utan glitter helt genomskinlig eller liknande, för jag tycker helt ärligt att mixing liquid är sisådär att fästa glittret med. Jobbar du på MUS? // Cilla

Kommentera

