Karribean blues – Video tut

3 Mar

Vet inte ens om det är så man stavar karribean hmmm😛

Shoppade ny sminkförvaring idag WOOP WOOOOP, grymma lådor från det japanska märket MUJI (visar sen när det är färdigt ^_^)

Har gjort en ny video tutorial🙂 haha det är inte så lätt men det är roligt😀 märkte att jag säger ”uummm” och ”så något” väldigt mycket hihi. Sen så tyvärr så håller jag speglen framför kameran lite då och då >.< knasboll i know.

Säger M/S Rendex-vous men det är en C/S och den har utgått men C/S rumble är den väldigt lik.

Hoppas ni tycker det är skoj iaf, för det gör jag😀

Kram Nicole

p.s det är mitt ljus som gör att jag ser lite gul ut, får se till att fixa en riktigt film kamera sen😀

2 svar to “Karribean blues – Video tut”

  1. Maria, Hjärterdam 03 mars 2010 den 10:56 #

    Hihi, ja det var faktiskt rätt kul med blått under =)
    Man måste ju testa olika saker =)

  2. Vanessa 03 mars 2010 den 12:43 #

    Wiiee Mera videossar till oss😀
    Den här sminkningen var SÅ fin! du får det se ut så enkelt!🙂

Kommentera

