Alice i Underlandet 3D

7 Mar

Hej Hopp!

Jobbade i Köpenhamn i torsdags, MUS är inte så känt i Danmark de undrar hela tiden om det är nytt märke :P Det är lite skoj tycker jag eftersom nästa alla känner iaf till MUS i Sverige. Men sen så efter jobb så åkte jag hem byta kläder (dystert att vara hel svart tycker jag🙂 ) så Iväg till Isafisa för att se Alice i underlandet YAAAAY ♥

Filmen var väldigt bra enligt mig, defentivt en bio film tycker Tim Burton gjorde ett bra jobb med filmen. Jag såg den i 3D, det vär inga värsta 3D effekter men det var ändå coolt i 3D tycker jag.

Min sminkning dagen i ära var lite Alice inspirerad med blåa toner och lite magiskt glitter😉

Jag har använt: (allt från mus om nget annat anges)

Ögon

Studio foundation Ultra

C/S Ginger leaf

M/S Tuch

E/D Cool

M/S Satin

M/S Vanilla

Mixing Liquid

Glitter Taurus

Cakeliner Black

Tribrow

Maybelline colossal mascara wp

Kinder

Blush Lust

Blush Lush

Läppar

Lippencil The perfect pink

Juicy tubes 33 pamplemousse

utan blixt men jag kisar med ögon för solen sken😀

Kram

Nicole

4 svar to “Alice i Underlandet 3D”

  1. Maria, Hjärterdam 07 mars 2010 den 21:40 #

    härligt =) Vi ska se den imorgon =)

  2. Vanessa 08 mars 2010 den 15:52 #

    Jag tycker samma som du! BRA bio film men ingen WOW 3D film🙂 Avatar var såå bra i 3D😀 ..Din smink vart jätte jätte fint!

  3. makeuponista 08 mars 2010 den 17:10 #

    Riktigt snygg makeup!

  4. doolallymakeup 08 mars 2010 den 23:29 #

    Maria, Hjärterdam:😀 hoppas du tycker den är bra.

    Vanessa: Ja, avatar var sååå bra, jag vill va blå😛

    Makeuponista: Tack ^.^

Kommentera

