Mad Hatter Inspirerat

7 Mar

Tjolahopp😀

Så här såg jag ut dagen efter jag sett Alice i underlandet  när jag åkte över sundet för att jobba lite, Mad Hatter inspirerat från färgerna han har i sin make, hår och käder. Johnny Depp var fantastisk som The Mad Hatter ♥

Ögon

Studio foundation Ultra

M/S Sepia

M/S Dita

M/S Vanilla

C/S Babydoll

C/S Grace

E/D Bamboo

E/D Gold glow

Eyepencil Tropical

Eyepencil vanilla

Mixing liquid

Cakeliner Black

Maybelline colossal mascara wp

Maxfactor Master piece mascara

Kinder

Blush

Lust

Läppar

Chanel glossimer 124

Utan blixt

 

Kram

Nicole

8 svar to “Mad Hatter Inspirerat”

  1. Maria, Hjärterdam 07 mars 2010 den 21:43 #

    ah, jag gillar =)

  2. Maggie Makeup Addict 08 mars 2010 den 5:14 #

    supertjusigt! Jag alskar den crazy fargkombon, som du helt och hallet rockar!

  3. Emma P 08 mars 2010 den 15:23 #

    Du ser fantastiskt fin ut i färgkombon, lovely!

  4. Vanessa 08 mars 2010 den 15:56 #

    Grrr!! va SNYYGGT!!! lika snygg som Depp😉 yaa hahaha ne men jag äälskade ditt smink.hur du blandade in fint färgerna!! Du är såå duktig!!❤

  5. bella 08 mars 2010 den 20:11 #

    wow vilken fin sminkning!!

  6. doolallymakeup 08 mars 2010 den 23:26 #

    Maria, Hjärterdam: Danke ^_^

    Maggie: i like crazy hihi, Tack så mycket😀

    Emma P: Tackar

    Vanessa: hahahaha tack så mycket mr. depp är en favoo ^.^

    Bella: merci merci

  7. Hanan 10 mars 2010 den 16:27 #

    Beautiful!

  8. Sminkan 12 mars 2010 den 18:26 #

    Läckert med den gröna till dina ögon!

Kommentera

