Underbar helg

7 Mar

Anledningen till att jag inte bloggat under helgen är för att jag har varit på Ystad saltsjöbad med min älskling *love love mode* hihi, sen skulle ett inlägg ha blivit postat om torsdagen men internet dog, boven var min bror som råkat drar ur sladden (han skulle koppla in sin PS3 sladd i det ena uttaget). Jag va helt död så jag valde sängen istället ^_^ så kan det gå ibland att saker sker som förstör ens planering hihi.

Så här såg jag ut när vi åkte i lördags till Ystad, sen så idag har knappt sminkat mig så inte fotat nåt idag🙂

Jag har använt: (Allt från mus om inget annat anges)

Ögon

Hightechligther Phenomenon

MAC pigment Heritage Rouge

MAC Pigment Revved-up

M/S Satin

M/S Vanilla

M/S Kakaw

C/S Golden

Eyepencil Invitation

Cakeliner Black

Tribrow

Maybelline colossal mascara wp

Max Factor masterpiece mascara wp

Kinder

Blush Apricot sorbet

Läppar

Chanel glossimer 124

Utan blixt

Fotade bilerna i bilen, dörför på den utan blixt blev det bara ett öga på det andra ögat lös solen så starkt att man inte kunde se sminket🙂

Ha det bra

Nicole

4 svar to “Underbar helg”

  1. Emma P 08 mars 2010 den 15:24 #

    Jättefin sminkning, väldigt vackra och harmoniska färger. Härligt med en myshelg med älsklingen dessutom:)

  2. Vanessa 08 mars 2010 den 16:01 #

    Va mysigt🙂 Jag var på bio både fredag och lördag xD
    jag håller med Emma om sminket🙂

  3. doolallymakeup 08 mars 2010 den 23:24 #

    Emma P:Tack tack, Kände för nåt lite mer harmoniskt till helgen ^_^

    Vanessa: Tack🙂 Vilken var den andra filmen du såg🙂

  4. Vanessa 09 mars 2010 den 19:31 #

    På fredag såg jag Alice och på lördag Avatar i 3D🙂 fick precis 3D bio här i Norrköping haha ja i lördags hehe :p

Kommentera

