Cornflower Chartreuse

8 Mar

Hoppas ni har haft en bra dag ^_^

Jag har hängt med Isa idag och vi har bokat tid till frisören, rättare sagt en frisör skola i Malmö som heter Leep. Kul att göra något nytt med håret🙂

Idag har jag kört på en ”glansig” make🙂

Jag har använt: (allt från mus om inget annat anges)

Ögon

Hightechligther Phenomenon

Blend & fix

MAC Pigment Cornflower

MAC Pigment Chartreuse

MAC Pigment Gold dusk

M/S Vanilla

M/S Colibri

Eyepencil Crazy Lazy

Cakeliner Black

Tribrow

Maybelline colossal mascara wp

MaxFactor masterpiece mascara wp

Kinder

Blush Nut

Blush Lust

Läppar

F.O.B Lippencil Dusky rose (utgått)

Dioraddict ultra-nude stripped orange

Juicy Tubes 18 Cerise

Utan blixt

Ha det bra

Nicole

4 svar to “Cornflower Chartreuse”

  1. Maggie Makeup Addict 09 mars 2010 den 8:03 #

    Snyggt, som alltid!

  2. Stephy 09 mars 2010 den 9:18 #

    Riktigt fint! jag gick min frisörutibldning på Leep i malmö! Vad ska du göra med håret?

  3. Emma P 09 mars 2010 den 14:47 #

    Åh vad fina färger du har idag! Det här var underbart, känns vårigt och åh jag längtar efter våren!

  4. doolallymakeup 09 mars 2010 den 16:09 #

    Maggie: hihi tack🙂

    Stephy: Va roligt du gick där😀 jag vet inte riktigt än, slingor verkar jag vara inne på🙂

    Emma P: Tack🙂 längtar också efter våren

Kommentera

