Blend & Fix

9 Mar

BLEND & FIX

Använd Blend & Fix för att förstärka nyanserna på våra skuggor eller blanda ut Eyedust för att göra krämskuggor. Kan även blandas med läppstift eller concealers i burk för att få en tunnare och mer lätt arbetad konsistens. (taget från makeupstores hemsida)

Update: E/D Spionage är skiggan ni ser

 

Blend&Fix är en fantastisk produkt enligt mig, den kan göra alla skuggor till krämskuggor och då kan de också funka som intensitetshöjare till den skugga du gjort till krämskugga.  Man behöver ytterst lite utav produkten, bättre att man tar lite för lite än att ”slösa” produkten ^_^. Jätte bra produkt om du har en skugga du som du skulle vilja vara mer intensiv🙂

Kram

Nicole

3 svar to “Blend & Fix”

  1. Maria, Hjärterdam 09 mars 2010 den 17:00 #

    Ah, den där har jag önskat mig till min födelsedag =)

  2. makeuponista 09 mars 2010 den 19:55 #

    Sv: Tack för dina fina ord, hihi😀

    En sån måste jag ha, har aldrig testat den faktiskt😛

  3. Isabella 09 mars 2010 den 22:49 #

    Så fin ögonskugga! Vilken är det?

Kommentera

