Midnight Goddess

10 Mar

Tjolahopp🙂

Idag har jag haft en super start på dagen, trots att det är gråt och mulet här nere😦 Jag var ute med min älskling Hanan och vovven och promenera en lång runda sen gick vi hem till mig för att äta frulle😀 Sen har jag varit duktig, städat och donat ^_^

Idag ska jag ut en runda med sötaste Therese🙂

Idag kände jag för lite mer färger på min make, kompensera att jag inte makea mig igår hihi :) 

Jag har använt: (allt från mus om inget annat anges)

Ögon

Hightechligther Phenomenon

M/S Midnight sailor (utgått)

M/S Moscow

M/S Flamenco

M/S Vanilla

E/D Goddess

E/D Bamboo

E/D Panic

Cakeliner Black

Eyepencil Forrest

Tribrow

Maybelline colossal mascara wp

Max factor masterpiece mascara wp

Kinder

Chanel Neroli rose 26

Läppar

Lippencil Natural

Lipstick bare

Isadora lipgloss Apricot Pink

Utan blixt

Närbild

 

Kram

Nicole

9 svar to “Midnight Goddess”

  1. lawli 10 mars 2010 den 14:24 #

    blått klär dig verkligen!

  2. Emma P 10 mars 2010 den 14:45 #

    Ursnygg färgkombination verkligen! Och himla fint skimmer, vackert!

  3. makeuponista 10 mars 2010 den 15:16 #

    Jättefint färgval,alla färger smälter samman så himla fint! =)

  4. doolallymakeup 10 mars 2010 den 17:10 #

    Lawli: tack🙂

    Emma P: Tack så mycket😀 tyckte också det blev en snygg kombo🙂

    Makeuponista: Tack tack ^_^

  5. Vanessa 10 mars 2010 den 19:08 #

    Vilken söt bild på dig🙂 sminket var också jätte fin , Jag älskar färgen flamenco men det blir av att jag köper den xD den första bilden på närbild den var riktigt riktigt bra !! Har du system kamera ?🙂 besitos

  6. Viola, Killer Colours 11 mars 2010 den 23:40 #

    Hej hjärtat! Jag håller på och fixar lite i min sidebar, du kanske har sett mina ”mina favoritbloggar”-knappar. Jag är himla sugen på att lägga till dig där, skulle det vara okej?🙂

  7. Viola, Killer Colours 12 mars 2010 den 14:01 #

    SV: Underbart! Länken fixad och klar!🙂

  8. Sminkan 12 mars 2010 den 18:26 #

    Härliga färger och fin eyeliner!

  9. doolallymakeup 13 mars 2010 den 15:34 #

    Vanessa:Ja jag har system kamera🙂

    Viola: Wieeee

    Sminkan: Tack ^_^

Kommentera

