Mitt ”nya” hår

13 Mar

Så här ser mitt ”nya” hår ur eller iaf nya hårfärg, jag valde slingor i två varma bruna nyanser den ena med mer rött i. Det var inte så här jag hade tänkt mig det, färgen tog mycket bättre än vad de tänkt sig och det blev väldigt rött o.O Speciellt vid tinningarna, men det ska fixas på torsdag eftersom de inte trodde en toning skulle ta samma dag. Man ser inte slingorna direkt eftersom jag inte har några på ovan håret utan jag har många under på ovan håret om ni förstår vad jag menar hehe.

Jag fixade håret på leep hairschool och de ska även korrigera håret på torsdag🙂 inte hela håret utan bara vid tinningarna…tror jag….kanske ber dom tona över det brunt om jag inte vänjer mig ^_^

   

Som namnet säger så är Leep Hairschool en frisör skola, de har massor med duktiga elever som klipper och färger till en lite billigare peng😉 visst det tar lite längre tid men reslutatet blir super🙂 mitt fall var ju lite mer speciellt dock  men precis som hos en vanlig frisör så kan även de korrigera så att kunden blir nöjd med reslutatet.

Min fina Isa blev en riktigt hetpotatis med sitt nya hår ^_ ~

Kram

Nicole

6 svar to “Mitt ”nya” hår”

  1. Maria, Hjärterdam 14 mars 2010 den 0:24 #

    Ah jag tycker det ser jätteläckert ut =)

  2. makeuponista 14 mars 2010 den 9:40 #

    Hur läckert som helst! =)

  3. Hanna 14 mars 2010 den 19:24 #

    Åhh tack så mycket😀

  4. Isabella 14 mars 2010 den 22:33 #

    hot potato hihi ^_^

  5. Vanessa 15 mars 2010 den 13:38 #

    Jag färgade också rött i helgen :O:O!! Ditt vart as fint!!

  6. doolallymakeup 15 mars 2010 den 15:53 #

    Maria, Hjärterdam: ^_^ Tack

    makeuponista: hihi Tack

    Isabella: Du med babe :X

    Vanessa: Ohhh ska bli kul att se sen😀 denke danke

Kommentera

