”kenza sminkning” Video tut :)

14 Mar

Här kommer en video tutorial på sminkningen jag la upp igår ^_^

Jag ska tyvärr alltid vara klant när de kommer till videorna, för jag råka radera den sista delen i videon. Man klarar sig dock utan de, det är när jag lägger eyeliner och fyller i mina bryn🙂 Ni får ursäkta kvaliten och ljuset ska försöka flytta mig till en annan plats till nästa gång ^_^

Kram

Nicole

2 svar to “”kenza sminkning” Video tut :)”

  1. Maria, Hjärterdam 14 mars 2010 den 21:47 #

    Kul med en video =)

  2. Maria, Hjärterdam 14 mars 2010 den 22:02 #

    Tack =) Jag blev totalt förälskad i space! Tycker att den är underbar =)

Kommentera

