Royal Wink

16 Mar

Ännu en dag med strålande soooool ♥ Idag har jag varit med min älskling Emelie vi var ute och gick en runda med Leon (vår familjs hund). Det blev en lång runda mysigt att gå i solen och Leon älskar att gå långa rundor, även om han blir lite knäpp nu då tikar löper  hehe.

Dagens make är inspirerad utav min make jag hade igår fast med färg ^_^

Jag har använt: (allt från mus om inget annat nämns)

Ögon

Hightechligther Phenomenon

MAC Beautiful iris

MAC Fig. 1

C/S Crash

M/S Vanilla

MAC Crystal

M/S Ghetto (till mina bryn)

Lancome  crayon khol Bleu eletrique

MAC Fluidline Royal Wink

Maybelline colossal mascara wp

Kinder

Seashell

Isadora Terracota powder

Wonderpowder kalahari

Läppar

Guerlain intense mat lipstick 460

Isadora lipgloss pearly pink

Utan blixt

Enjoy

Nicole

In English: Yet another say with beaming suuuunligth  ♥ Today I hung out with my darling Emelie we went out and walked a long walk with Leon (the family dog).  It turned out  to be a long walk which Leon loves, even though he gets a little bit wacko now when the bitches are in heat hehe.

Today’s makeup is inspired by my makeup from yesterday but with color.

I have used: (everything from MUS if nothing else is mentioned)

Eyes

Hightechligther Phenomenon

MAC Beautiful iris

MAC Fig. 1

C/S Crash

M/S Vanilla

MAC Crystal

M/S Ghetto (till mina bryn)

Lancome  crayon khol Bleu eletrique

MAC Fluidline Royal Wink

Maybelline colossal mascara wp

Cheeks

Seashell

Isadora Terracota powder

Wonderpowder kalahari

Lips

Guerlain intense mat lipstick 460

Isadora lipgloss pearly pink

 

6 svar to “Royal Wink”

  1. Maria, Hjärterdam 16 mars 2010 den 18:03 #

    Aha okej, jag brukar bara borsta ur pigmenten på handen. Har jag använt en svart eller mycket mörk skugga rengör jag dem =)

    Glittret jag köpt på konstnärsbutiken är väldigt grovt så jag skulle nog inte använda det för nära ögonen.. Men det är läckert om man vill ha någon cool effekt bara =)

  2. Stephy 16 mars 2010 den 18:55 #

    Wow! detta var riktigt coolt! me love!

  3. Sminkan 16 mars 2010 den 21:46 #

    Verligen härliga färger! Lysande!

  4. Emma P 16 mars 2010 den 22:41 #

    Åh wow, din eyeliner är så ljuvlig! Jag är avis. på formen alltså, jag har med Royal Wink…

  5. Vanessa 17 mars 2010 den 11:14 #

    Nice nice😀 very nice😀

  6. doolallymakeup 17 mars 2010 den 21:41 #

    Maria, hjärterdam: man gör det som passar en bäst🙂 oki ska kolla in det är kul att spexa till det🙂

    Stephy: hihi Tack🙂

    Sminkan: danke danke

    Emma P: haha Tack🙂 royal wink är helt yummie

    Vanessa:😀

Kommentera

