Electro Flash orange

19 Mar

Idag var det helt grått och regnigt när jag tittade ut, så för att dagens ska kännas lite mer färgglad så valde jag en make med massa livfulla färger. Sen så har jag också övat på att sätta lösfransar, jag är inte så duktig på det eftersom jag inte övat så mycket (att sätta på mig själv) tycker det blev ok, inte perfekt men övning ger färdighet.

In English: Today when i looked out it was all gray and rainy, så to make the day a little bit more colorfull i chose a makeup with lots of lively colors.  I also practiced putting on false lashes, I’m not very good at it because I haven’t practiced that much (putting them on myself that is) I think the results were ok, not perfect but practice makes perfect.

Jag har använt: (allt från mus om inget annat nämns) / What I have used: (everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Hightechligther Saturn

M/S Ruby

M/S Leaf

M/S City Jungle

M/S Vanilla

C/S Ra

C/S Gravity

M/S Ghetto (till mina bryn/ for my brows)

Eyepencil Green card

Eyepencil Vanilla

Cakeliner Black

Maybelline colossal mascara wp

Lösfransar/False lashes Ardell 116

Kinder/Cheeks

Blush Glam rose

Blush Lust

Läppar/Lips

Lippencil Read my lips

Lancome Color Fever 102 Electro Flash orange

Glosslips Orma

Utan blixt/ Without flash

 

 

 

Enjoy

kram N icole

9 svar to “Electro Flash orange”

  1. stephy 19 mars 2010 den 16:16 #

    Riktigt fint! älskar läppfärgen!

  2. Maria, Hjärterdam 19 mars 2010 den 16:32 #

    Wow, vilken färgchock =)

  3. Emma P 19 mars 2010 den 18:11 #

    Det här var verkligen jättesnyggt! Fransarna blev bra, men jag tycker alltid att det har sett bra ut när jag kollat…

  4. Sminkan 19 mars 2010 den 20:13 #

    Älskade läpparna! Wow! Perfekt färg! Dessutom har du väldigt fin mun!

  5. Aida 19 mars 2010 den 22:13 #

    Kan inte säga tillräckligt många gånger hur hemskt fina ögonbryn du har, iofs är hela du fin! Love your make

  6. liloo 20 mars 2010 den 9:02 #

    Waouuuuuuuuu this look is bright, like it ^^
    I like especially the lips😉

  7. Vanessa 21 mars 2010 den 12:15 #

    Jätte fin😉 typ reggae make Up😀

  8. Elena 21 mars 2010 den 12:33 #

    Nicole!
    Jag vill ha din adress, du ska få en grej.

  9. doolallymakeup 21 mars 2010 den 22:22 #

    Stephy: Tack , ja jag återfann den den dagen😀

    Maria, Hjärterdam: Hihi Färg är roliogt😀

    Emma P: Tack! du är ju typ mästarinna på att sätt fransar🙂 Tack

    Sminkan: Färgen är bättre irl🙂 Tack så mycket

    Aida: Tack hade fixat de kvällen innan😀 tack

    Liloo: Thanx😀

    Vanessa: ja det blir det med alla färgerna😀

    Elena: Har mailat dig🙂 kra,

Kommentera

