Tie

21 Mar

Hej, usch det blir ju nästan aldrig något bloggande från mig under helgen, det är för att jag  nästan aldrig sitter vid en data under helgen, bara snabbisar.

Har haft en underbar helg med massa kärlek och skratt, sen så idag var vi nyttiga med vi har varit och tränat blev kondition för mig och lite armar (brukar vara det på söndagar). Inte sminkat mig idag iom att det var träning på schemat men ni får maken jag hade i lördags. Var även hemma hos min papi idag med min lillebror, vi åt middag tillsammans och hade det trevligt.

In English: Hi, whoops there’s almost no bloging from me during the weekends, it’s because I almost never sit by a computer during the weekends, only quickies.

I’ve had a wonderful weekend with a lot of love and laugther, also today we were useful we went to workout  I did cardio and a little arms ( that’s what I usually do on sundays). Didn’t put on makeup today since there was working out on the schedule but you’ll get the makeup I wore on saturday. I was also at my papi’s house with my little brother, we had dinner and a nice time.

Jag har använt: (allt från mus om inget annat anges)/ What I have used: (everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Hightechligther Phenomenon

M/S Tie

M/S Royal

M/S Vanilla

M/S Pacific

Face eyedust Loving

C/S Meteor

Eyepencil Metalic sea

Eyepencil Vanilla

M/S Ghetto (Till mina bryn/for my brows)

Cakeliner Black

Maybelline colossal mascara wp

Kinder/Cheeks

Blush Flower

Wonderpowder Kalahari

Läppar/Lips

Lippencil Something Blue

Chanel Rouge hydrabase 108 Muse

IsadoraLipgloss 69 Reflecting petals

Utan blixt/ Without flash

Enjoy

kram Nicole

5 svar to “Tie”

  1. PETRAH AKA SHORTY 21 mars 2010 den 22:06 #

    Hittade precis din blogg och föll direkt! Du har nu en ny prenumerant på bloglovin🙂 hihi Du har riktigt fina ögonbryn och ansikte, ett jättebra ”makeup ansikte”!🙂 Riktigt snygga sminkningar!

    massa kramar

  2. doolallymakeup 21 mars 2010 den 22:25 #

    Petrah Aka Shorty: Va roligt att höra😀 och tack så mycket, fortsätt höra av dig är kul med nya läsare kram!

  3. Maria, Hjärterdam 21 mars 2010 den 22:56 #

    Jag förstår dig!
    Har varit dålig på att uppdatera i helgen också!
    Har haft så mycket för oss i helgen! Aja, får ta igen det.. Men snart vill ordinarie personal på påsklov då blir det väl jobb för mig så uppdateringen kommer väl inte bli så bra då heller =P

  4. liloo 22 mars 2010 den 9:27 #

    really nice🙂
    What pencil brush do you use for the liner?

  5. doolallymakeup 22 mars 2010 den 11:34 #

    Maria, Hjärterdam: Ja det blir så på helger🙂 men som du sa vi får ta igen det😀

    Liloo: Thanx, I use an eyeliner brush from Make Up Store, it’s number is 102🙂

Kommentera

