Glam Peach

28 Mar

Hallu

Som ni kanske redan vet så suger min uppdatering under helgen, så här kommer en massuppdatering. Här kommer sminkningen jag hade i fredags, den går i neutrala toner för att jag inte ville min make skulle överglänsa mina nya örhängen från  H&M som var stora och turkosa. Hoppas alla annars haft en super helg.

In English: Hallu, as you may already know my updates during the weekends suck, so here comes the mass update. This is the makeup I had this friday, it goes in neutral tones becuase I didn’t want my makeup to outshine my new earings from H&M which were big and turqouise. Hope everybody had a splendid weekend.

Jag har använt:(allt från mus om inget annat nämns) /What I’ve used:(everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Studio foundation Ultra

M/S Glam peach

C/S Rumble

C/S Prestige

M/S Nigthfall

M/S Vanilla

E/D Next

M/S Ghetto (till mina bryn/for my brows)

Cakeliner Black

Maybelline colossal mascara wp

Kinder/Cheeks

Guerlain solpuder nr. 4

Blush Matt glory

Blush Lust

Läppar/Lips

Lippencil natural

Lipstick unkissed

Diorkiss 418

Utan blixt/Without flash

Enjoy

Kram Nicole

7 svar to “Glam Peach”

  1. liloo 28 mars 2010 den 21:00 #

    just gorgeous, you look like Pochahontas ^^

  2. Maria, Hjärterdam 28 mars 2010 den 21:42 #

    fint! =) Läckra örhängen!

  3. doolallymakeup 28 mars 2010 den 22:13 #

    Liloo: I love pocahontas😀 thanks

    Maria,Hjärterdam: Tack sötis. Jag älskar de helt härliga i färgen😀

  4. Stephy 28 mars 2010 den 22:52 #

    Du är alltid lika vacker! älskar örhängena med!

  5. Vanessa 29 mars 2010 den 11:17 #

    Åh vackra vackra Nicole . Du ser ut som en princessa❤

  6. makeuponista 29 mars 2010 den 17:01 #

    Underbar makeup tillsammans med dina örhängen! =)

  7. doolallymakeup 29 mars 2010 den 23:04 #

    Stephy: Tack sötnos🙂

    Vanessa: Tack babe ^_^

    Makeuponista:😀 tack

Kommentera

