Crazy Lazy Bloom

30 Mar

Idag har jag varit och gjort en prov make på en brud jag gjorde två stycken på henne en som hon ska ha till sin möhippa och en som hon ska ha till bröllopet, hon blev väldigt nöjd. Solen lyste så klart idag och man blev varm det känns verkligen som om våren vill slå igenom, man blir så glad utav solen.

Min make blev glad och färgglad som mitt humör idag.

p.s makerna kommer strax upp i bloggen

In English: Today went and did a test makeup for an upcoming bride I did two makeups on her one for her wedding day and one for her bridal shower, she was very pleased. The sun was shining brightly today and you could feel it giving warmth it really feels like the spring want to come out, the sun makes you so happy.

My makeup was happy and colorful like my mood today.

p.s the bridal makeups will be up on the blog soon.

Jag har använt: (allt från mus om inget annat anges)/ What I’ve used: (everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Studio foundation Ultra

C/S Bloom

C/S Meteor

C/S Crash

E/D Cool

M/S Vanilla

M/S Ghetto (till mina bryn/for my brows)

Cakeliner Black

Eyepencil Crazy Lazy

Maybelline colossal mascara wp

Maxfactor masterpiece mascara wp

Kinder/Cheeks

Blush Flower

Blush Lust

Läppar/Lips

Guerlain intense matte lipstick 463

Chanel glossimer 126

utan blixt/without flash

enjoy

Kram Nicole

5 svar to “Crazy Lazy Bloom”

  1. Cecilia 30 mars 2010 den 20:38 #

    Blått är väldigt fint till bruna ögon🙂 Måste också säga att du har väldigt fina och fylliga ögonbryn!🙂

  2. Vanessa 30 mars 2010 den 21:48 #

    Åh va roligt med att du ska sminka en brud🙂 Vet du :$ det var en tjej som ska gifta sig som också frågade mig om jag kunde sminka henne.. nu är ingenting bestämt men jag blir så nervös hihi ..att dem våga lita på mig som inte är utbildad o så iiih .. Ditt smink idag var så fin.. blått är fint på oss😉 höhö .. Puss och kram❤

  3. Isabella 30 mars 2010 den 21:53 #

    Så vacker du är! Jag älskar dig i blått. Djup mörk blå nästa gång kanske ^_^

  4. doolallymakeup 30 mars 2010 den 21:53 #

    Cecilia: Jag älskar blått till bruna ögon🙂 tack så mycket.

    Vanessa: Klart du ska sminka bruden! utbildad eller ej. är du osöker kör på en provmake först så kan både hon och du känna om det känns bra. hihi tack sötnos ^__^

  5. liloo 31 mars 2010 den 13:04 #

    It’s not easy to wear blue makeup, and everytime I see your blue makeup i feel like it’s easy lol🙂
    Like this lotd😉

Kommentera

