I got you

1 Apr

Igår var jag i Köpenhamn för att träffa mina underbara vänner där blev kvar där så gott som hela dagen, det är en underbar stad jag älskar köpenhamn. Kom hem till malmö för ett snabbt ombyte sen iväg till träningen efter träningen var det mat som stod högst upp på listan sen duscha (haha) sen min säng.

Gårdagens make har blivit inspirerad utav Leona Lewis senaste video: I got you, såg den på tv och blev helt ”oooh me like, me do” .

In English: Yesterday I was in Copenhagen to meet my wonderful friends there I stayed there almost the whole day, it really is a great city I love Copenhagen. I got home to Malmo changed clothes quickly and off to the training center, after working out food was on the top of my list then  to showering (haha) then my bed.

Yesterdays makeup is inspired by Leona Lewis latest video: I got you, I saw it on tv and thought ”ooohh me like, me do” 

Jag har använt: (allt från mus om inget annat nämns)/What I’ve used: (everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Studio foundation ultra

C/S Crow

M/S Nigthfall

C/S Meteor

M/S Vanilla

M/S Ghetto (till mina bryn/for my brows)

Cakeliner Black

MAC eyekhol smoulder

Maybelline colossal mascara wp

Maxfactor Masterpiece mascara wp

Kinder/Cheeks

MAC Blush Fluer power

Wonderpowder Kalahari

Läppar/Lips

Diorkiss 418 

utan blixt/without flash

Enjoy

Nicole

14 svar to “I got you”

  1. liloo 01 april 2010 den 8:30 #

    When I was young we have a cartoon called ”cat’s eyes” so everytime I see a cat’s eyes makeup I have the cartoon’s song on my mind hi!hi!
    Love this makeup, you have beautiful eyes🙂

  2. Vanessa 01 april 2010 den 9:00 #

    Va härligt o ba kunna åka över till köpenhamn bara sådär🙂 Jag ska dit till sommaren har vi bestämt🙂 .. Jag har inte sett videon men den här var riktigt snyggt.. det e så sjukt.. jag har haft en sånhär sminkning i tankarna idag så kollar jag din blogg så har du precis så🙂 hihi❤ Pusss😡

  3. Maggie Makeup Addict 01 april 2010 den 9:59 #

    Men gaaah! Du ar sa otroligt snygg! Denna makeup var verkligen perfekt pa dig.

  4. Maria, Hjärterdam 01 april 2010 den 10:51 #

    Hej, du ang. serumet.. Du kanske undrade varför jag använder det? Jag läste någonstans för något år sedan att anti-rynkkrämer ska börja användas vid 25 års ålder för att de ska fungera i längden.. Haha, sedan dess använder jag sådana produkter =) Var lite osäker på vad du undrade, jaja =P
    Och jag har så torr hy att jag alltid försöker hitta bra krämer och dylikt för ju torrare hy, ju fortare får man ju rynkor.. Kanske låter lite galet men sån är jag😉

  5. Sminkan 01 april 2010 den 11:01 #

    Galet snyggt!

  6. malin 01 april 2010 den 13:22 #

    Sv: Hejsan! Nej det är faktiskt inte min riktiga ögonfärg, jag har knappt sett min egen färg på över två år. men nästa vecka ska jag börja använda vanliga linser. kommer kännas helt fel. Men tack ändå😀 Jätte fin sminkning förresten, du passar jätte bra i det, riktigt snygg.

    Kram
    Malin

  7. Isabella 01 april 2010 den 19:13 #

    Du ser ut som en thailändska. Så jävla snyggt! du måste lära mig hur man gör en sådan illution av övonen!

  8. Emma P 01 april 2010 den 20:20 #

    Jättefint! och vad härligt med en tripp till Köpenhamn:)

  9. anna 01 april 2010 den 21:23 #

    sjuukt vacker sminkning🙂

  10. Aida 02 april 2010 den 9:05 #

    Supersnygg som vanligt Nicole! Vad är det du jobbar med egentligen? Du är MUA va?

  11. Caroline 02 april 2010 den 12:57 #

    Såååå fin make-up, som vanligt🙂 Undrar vad Dior Kiss är, läppglans eller läppstift? Kram Caroline

  12. Isabella 04 april 2010 den 9:29 #

    My love! Istället för att sitta och göra massor med dubbel-arbete så kör dina Tutorials endast på engelska. Och du kan byta hela WP till engelska och ha texten på bara engelska så slipper du skriva så mycket. På så sett kommer du att nå ut till fler människor i världen. Make Doolally international! ^_^

  13. doolallymakeup 04 april 2010 den 18:06 #

    Liloo: haha thats funny that makeup can make one think of a cartoon🙂 thanks

    Vanessa: Säg till när du åker över😀 tack puss

    Maggie makeup addict: Tack sötnos, hoppas du är frisk nu❤

    Sminkan: danke😀

    Malin: Aha ok🙂 tack tack kram😀

    Isabella: Thank you my love, nästa gång du kommer över så visar jag dig pusspuss.

    Emma P: Ja det var jätte roligt🙂 kram

    Anna: ^_^ tack så mycket

    Aida: Tack så mycket, Ja jobbar inte med något nu, extra på MUS bara för jag pluggar nu faktis till inköpare/logistiker🙂 Jupp är MUA kram

    Caroline: tack så mycket, ja diorkiss är läppglans men de jag har är de gamla det finns nya nu( ny förpackning ny formula ja nytt allt) Kram

  14. liloo 05 april 2010 den 17:42 #

    This is this cartoons song http://www.youtube.com/watch?v=lyR6ZnkvfIc&feature=related
    I don’t know if you can understand french hi!hi!

Kommentera

