Aquarius Update

5 Apr

Har varit en super dag anledningen till att jag inte hann skriva färdigt var för att jag skulle iväg och sminka för en plåtning, den gick sjukt bra vi hade alla superbra energi (lite bilder kommer upp senare i bloggen). Efter plåtningen så har jag varit och fikat med två utav mina underbara kompisar.

Jag älskar M/S Aquarius från MUS det är en superläcker färg men det var ett tag sen jag använde den så var bara tvungen att bära den idag (hihi).

In English: Today has been a super day the reason why I didn’t have time to finish writing was because I was on my way to do makeup for a photoshoot, I went really well we had super good energu (Pictures from this shoot will be up on the blog ASAP). After the shoot I went for a coffee with two of my wonderful friends.

I  love M/S Aquarius from MUS it’s a real smashing color it’s been a while since I used it so I just had to wear it today (hihi).

Jag har använt: (allt från mus om inget annat nämns)/ What I’ve used: (everything from mus if nothin else is mentioned)

Ögon/Eyes

Studio foundation Ultra

M/S Pollution

M/S Aquarius

M/S Vanilla

C/S Pilot

M/S Ghetto (till mina bryn/for my brows)

MAC Eyekhol smoulder

Cakeliner Black

Maybelline colossal mascara wp

Maxfactor masterpiece mascara wp

Kinder/Cheeks

Blush Nut

Wonderpowder Kalahari

Läppar/Lips

Glosslips Aura

 

Uppdaterar senare och skriver allt jag använt/ I will update later and write everything I’ve used)

Kram Nicole

17 svar to “Aquarius Update”

  1. makeuponista 05 april 2010 den 14:09 #

    Tjusigt!🙂

  2. Sminkan 05 april 2010 den 15:37 #

    Riktigt läckert! Härliga färger! Aquarius är en gammal favorit i min sminkväska, men lite bortglömd nu för tiden.

  3. Maggie Makeup Addict 05 april 2010 den 16:05 #

    Åååh! Supertjusigt! Jag älskar både färgerna och formerna!

  4. Vanessa 05 april 2010 den 17:28 #

    ÅÅÅH!!! Asså shieet! du passar så himla bäst i sotade!! men den här var SÅSNYGGT!!! ooh !! du är så himla duktigt! välgjort make! Grr snyggoooo !! besitos hermosa!!

  5. liloo 05 april 2010 den 17:45 #

    Love the colors, the two liners, this is great🙂

  6. bella 05 april 2010 den 19:42 #

    Verkligen jättesnyggt!

  7. Isabella 05 april 2010 den 20:55 #

    I like!

  8. Stephy 05 april 2010 den 21:21 #

    Detta gillade jag riktigt myckeT! passar fint till dina ögon med blått!

  9. Maria, Hjärterdam 05 april 2010 den 21:26 #

    Underbart intensiv make! =) Me like!

  10. Emma P 05 april 2010 den 22:08 #

    Wow, vilken toppenläcker sminkning, verkligen helt underbart.

  11. doolallymakeup 05 april 2010 den 22:32 #

    Makeuponista: Tack tack

    Sminkan:Tack, Aquarius måste typ vara ens favorit den är ju sååå snygg ^__^

    Maggie: Tack sötnos

    Vanessa: Hahah så rolig du är =X gracias

    Liloo: thank you😀

    Bella: Yay ^__^ tack

    Isabella: Hihi thank you my love

    Stephy: Tack babe😀

    Maria, hjärterdam: Yay for likeness😀

    Emma P: tack babe😀

  12. Rasema 06 april 2010 den 0:17 #

    jag är inte underbar, jag är underbarast😛 riktigt snygg make =)

  13. Eleni 06 april 2010 den 6:39 #

    Läckert!!! Aquarius är supersnygg (har den själv) men man får passa sig så att den inte hamnar på fel ställe, för då blir det svårt att få bort🙂

  14. Angela 06 april 2010 den 14:58 #

    Har du någon mail?😀

  15. Sylle 06 april 2010 den 15:21 #

    Du sminkar verkligen på ett originellt sätt. Jag älskar det!

  16. beautymuffin 07 april 2010 den 12:38 #

    Otroligt snyggt! Du passar jättebra i turkosa/blå nyanser🙂

  17. doolallymakeup 08 april 2010 den 9:43 #

    Rasema: Klart du är min lilla älskling

    Eleni: Tack ja eller hur är den läcker, haha ja men det är så med de flesta utav mus skuggor.

    Angela: Mailat dig

    Sylle: Tack så mycket snäckan😀

    Beautymuffin: Tack YAY

Kommentera

