Minimalistic

6 Apr

Kände inte för att sminka mig så ”avancerat” idag så det blev bara eyeliner på ögonen och färgglada läppar istället.

In English: Didn’t feel like doing an ”advanced” makeup today just eyeliner on the eyes and couloful lips instead.

Jag har använt(allt från mus om inget annat nämns)/What I’ve used: (everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Cakeliner Black

M/S Ghetto (till mina bryn/for my brows)

Maybelline colossal mascara wp

Maxfactor masterpiece mascara wp

Kinder/Cheeks

MAC Blush Peaches

Wonderpowder Kalahari

Läppar/Lips

Clinique quickliner for lips 32 bon bon

Chanel rouge allure laque 75 Dragon

utan blixt/without flash

Enjoy

Kram Nicole

9 svar to “Minimalistic”

  1. Emma P 06 april 2010 den 17:10 #

    En toppenfin look på dig! Din mun är ju så otroligt vacker så en sån här sminkning kan bara inte bli fel.

  2. liloo 06 april 2010 den 17:17 #

    Minimalistic, but beautistic hi!hi!😉

  3. Viktoria 06 april 2010 den 19:01 #

    vackert😀 du passar i allt😀

  4. Maria, Hjärterdam 06 april 2010 den 19:30 #

    Tack =) Det är färgen Vamp från Emite jag hade på läpparna där, tror att jag kan ha lagt lipgloss hot från makeupstore också =)

  5. Maria, Hjärterdam 06 april 2010 den 20:11 #

    Fint =)

  6. Maggie Makeup Addict 07 april 2010 den 7:12 #

    Sa enkelt och SA vackert!

  7. Vanessa 07 april 2010 den 13:51 #

    Minst lika vacker även om det inte är så ”avancerat” ..älskar den här looken så så himla mycket!! och din röda läppar dem var verkligen hot!! sjukt fin rött du hade!..chanel så klart (A) .. och du.. har MUS cake eyeliner?.. din ser så svart ut!! jag vill också ha så.. jag tycker att min cake från MUS blir inte sådär svart !😛 …BESITOS PÅ DIG❤

  8. doolallymakeup 08 april 2010 den 10:12 #

    Emma P: tack så mycket snygging😀 blir så glad

    Liloo: hihi thank you

    Maria, hjärterdam: Tack sötis

    Maggie: ^__^ thank you

    Vanessa: Hihi ja jag älskar den med😀 och yes det är chanel som blir så snyggt hahaha😛 Japp det är cakelinern från mus ja hmm jag vet inte va det kan va….pussssss

  9. Jasmina 14 april 2010 den 19:38 #

    Va fin du är, älskar denna sminkningen

Kommentera

