Green Card

8 Apr

Det blev en tur till Köpenhamn igår med min älskade mamma, jag bjöd dit henne för en heldag där jag stod för allt mammor förtjänar att bli ompysslade ibland. Vi hade jätte trevligt och hade tur med vädret så det blev en promenad genom Ströget, jag älskar verkligen köpenhman det är en jätte mysig stad (ni kanske har märkt att jag gillar det haha). Shoppade hem lite kläder och en MAC 15 palett ska depotta skuggor snart.

Maken igår blev väldigt fräsch och grön, tyvärr har jag fått ett besök utav en finne på mitt ögonlock och sen en stor j*vle på hakan, ursäkta min franska.

In English: I went for a trip to Copenhagen with my beloved mom, I invented her there for an All inclusive day mom’s deserve to be pampered sometimes. We had a lovely day and were lucky with the weather so we went strolling thru Ströget (Copenhagen’s street with a lot of stores along the way) , I really love Copenhagen it really is a cozy city( you might of noticed that I like it haha ) Shopped home some outfits and a MAC 15 palette I’m going to depot eyeshadows soon.

The makeup yesterday turned out very fresh and green, unfortunately I have a visit from a spot on my eye lid and a big b*stard on my chin, excuse my french.

Jag har använt:(allt från mus om inget annat nämns) / What I’ve used: (everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Hightech ligther Phenomenon

Eyepencil Green card

M/S Deep blue

M/S City Jungle

M/S Leaf

M/S Vanilla

C/S Lime

E/D Soft grass

M/S Ghetto (till mina bryn/for my brows)

Cakeliner Black

MAC fluidline Royal wink

Maybelline colossal mascara wp

Maxfactor masterpiece masca wp

Kinder/Cheeks

Blush Terra

Wonderpowder Kalahari

Läppar/Lips

DiorAddict  540 Stripped orange

utan blixt/without flash

Enjoy

Love Nicole

9 svar to “Green Card”

  1. Vanessa 08 april 2010 den 12:45 #

    Ditt smink va jätte fin! men vilken sjuk ställe o få finne :S ofta där liksom :O … Och jaa mammor förtjänar det bästa ..va gullig du är som gör sånt med din mami🙂 inte alla som gör sånt dem här kärlekslösa tider!❤ besitos

  2. Mia 08 april 2010 den 13:25 #

    Snygga färger, gillar verkligen formen på sminkningen…

  3. Maggie Makeup Addict 08 april 2010 den 14:22 #

    Vad härlig makeupen var! Jag blev alldeles lycklig av att se den😀

    Låter som ni hade en toppendag. Oerhört fint av dig att visa din uppskattning för din mamma på det sättet!🙂

  4. doolallymakeup 08 april 2010 den 21:04 #

    Vanessa: Tack, ja eller hur, jag tänker dööö nu hahaha. Mammor är bäst…och pappor😀 spread the love

    Mia: tack så mycket😀

    Maggie: yay im glad to please you haha😛 vi hade verkligen en toppendag.

  5. Stephy 08 april 2010 den 22:31 #

    Super snyggt! älskar formen du får på ögonen

  6. liloo 09 april 2010 den 6:53 #

    love it🙂

  7. Emily 09 april 2010 den 13:13 #

    SKulle du kunna ha på dig denna? Rösta gärna en femma på den så att den kanske kommer ut i affärena och kan köpas! Tycker den blev urläcker. Kram

    http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=zTRy2ytJtSBPW1QuwjUyQDhLM6uGsFZfYrSOdBXMTX#

  8. Emma P 10 april 2010 den 18:07 #

    Underbart fint! jag älskar gröna nyanser så denna går verkligen hem hos mig, Härligt med en heldag med din mamma dessutom:)

  9. Cookie 08 november 2010 den 20:24 #

    Oj, vad använder du för penslar när du lägger den här make upen? Eller makeup överhuvudtaget🙂

Kommentera

