Caffe Latte 2 Go

12 Apr

Tror jag håller på att bli sjuk, känns lite konstigt i halsen…inte bra. Här kommer ett smaskigt lack från H&M Caffe latte 2 go heter det och är en väldigt fin brun nyans med lite rosa i.

In English: I think I’m getting sick, my throat feels wierd….not good. Here comes a yummy polish from H&M Caffe latte 2 go is the name of it and it has a very nice brown shade with a little bit of pink in it.

Love Nicole

5 svar to “Caffe Latte 2 Go”

  1. Maria, Hjärterdam 12 april 2010 den 22:24 #

    det såg ut som ett fint lack =) Jag valde en knalligare färg idag =)

  2. Emma P 12 april 2010 den 22:33 #

    Usch vad trist om du blir sjuk. jag har med haft lite sjukdom som har legat och väntat på att bryta ut ett tag:( Lacket klär dig, men det är lite för nude för min smak egentligen. Vissa Nudelack är iofs fina, men då föredrar jag skimmer…

  3. Maggie Makeup Addict 13 april 2010 den 4:01 #

    Supertjusigt lack!

  4. Vanessa 13 april 2010 den 13:28 #

    Oh nej ..hoppas du inte bli sjuk! Jag håller på bli frisk nu.men har massa hosta kvar ! blä…. va sjukt den där lacket har jag också tänkt köpa! :O haha värsta copycat xD

  5. doolallymakeup 13 april 2010 den 18:20 #

    Maria, hjärterdam: Tack, ja det är faktis jätte fint🙂 go go knalligt

    Emma P: Ja det är über trist att vara/bli sjuk hoppas du klarar dig undan. Jag gillar nude men andra med😀 skimmer är också fin men gillar matt med hihi.

    Vanessa: Blev sjuk bläää säger jag bara….hoppas du blir frisk fort😀 hahah ingen copycat :X kiss kiss

Kommentera

