Sleek Make Up updated

13 Apr

Så glad jag blev idag när jag fick det jag beställt från sleek makeup , hade inte sminkat mig idag för jag är sjuk men var tvungen att prova en palett. Paletten heter Bohemian i -Divine och kan köpas på sleeks hemsida för 4.99 £ cirka 60 sek! pigmentationen var grym, nu har jag bara provat de en gång på ögonen men jag tror de blir grymt.

In English: I was really happy today when I received what I had ordered from sleek makeup, I didn’t put on any makeup today because I’m sick but I just had to try the palette. The palette is Bohemian i-Divine and can be bought on sleeks webpage for 4.99 £ approximatly 60 sek! The pigmentation was awesome, now I’ve only tried it once on my eyes but I think it will be fierce.

Uppdaterat/Updated: glömde skriva här att jag har Studio foundation ultra som bas/primer. / I forgot to write that I’m using studio foundation ultra as a base/primer.

Enjoy Love Nicole

4 svar to “Sleek Make Up updated”

  1. Maria, Hjärterdam 13 april 2010 den 18:51 #

    ser ut som målarfärgen man hade när man var liten, vattenfärg =)

  2. makeuponista 13 april 2010 den 19:58 #

    Ohh, häftiga färger! =)

  3. Vanessa 14 april 2010 den 13:44 #

    Oh vilka härliga färger! och va billigt!!

  4. doolallymakeup 14 april 2010 den 16:34 #

    Maria, hjärterdam: Ja det gör det haha😀

    Makeuponista: ^__^

    Vanessa: Billigt och superbra😀

Kommentera

