Acid from sleek

14 Apr

Jag  är sjuk och när jag blir sjuk så blir jag sjukt rastlös eftersom jag brukar vara mycket aktivt normalt, men enda sättet att bli frisk fort är att vila mycket och dricka mycket så det är vad jag gjort idag tills jag blev för uttråkad då börja jag sminka mig, haha. Provade min andra palett från SleekmakeUP Acid i-Divine heter den kommer med swatches snart, blev en väldigt färgglad make för att pigga upp min tråkiga situation.

In English: I’m sick  and when I’m sick I get so restless because I’m usually very active, and the only way to get well quickly is a lot of rest and a lot of fluids and that’s what I have been doing today til I got bored to death that’s when I started to do makeup, haha. I tried my second palette from sleekmakeup Acid i-Divine is its name and swatches will be up later, I went for a colorful makeup to cheer up my dull situation.

Jag har använt/What I’ve used:

Ögon/Eyes

Bas/base: Studio foundation ultra from mus

All eyeshadows from sleek Acid i-Divine

M/S Vanilla

M/S Ghetto for my brows

Cakeliner black from mus

MAC eyekhol smoulder

Maybelline colossal mascara wp

Kinder/Cheeks

Blush Complex from mus

Läppar/Lips

Juicy Tubues 17 Fraise

utan blixt/without flash

Enjoy Love Nicole

11 svar to “Acid from sleek”

  1. Sminkan 14 april 2010 den 16:46 #

    Härligt neonigt!

    Krya på dig!

  2. Maria, Hjärterdam 14 april 2010 den 16:58 #

    Tack =)

  3. Emma P 14 april 2010 den 19:09 #

    Wow vad läckert! Den paletten blev jag faktiskt sugen på. vad fick du betala med frakt?

  4. nini 14 april 2010 den 19:50 #

    Hej hej! Du sminkar så OTROLIGT snyggt. Jag undrar om du skulle kunna tänka dig sminka mig inför min student – vad skulle det kosta isåfall? och vart bor du?🙂 tacksam för svar!

  5. stephy 14 april 2010 den 21:38 #

    Sjukt coolt!

  6. Maggie Makeup Addict 15 april 2010 den 8:05 #

    Tjusigt varre! Och krya pa dig och bli frisk snart. Sminka dig inte for mycket nar du ar sjuk heller!

  7. liloo 15 april 2010 den 9:07 #

    I love this palette, it’s not easy to find pretty association, you did it, this is gorgeous😉

  8. Isabella Belovai 15 april 2010 den 10:12 #

    Ohlala

  9. Vanessa 15 april 2010 den 10:50 #

    Oh wooow!! Du ser jätte söt på bilden även om du är sjukis ^^

  10. doolallymakeup 15 april 2010 den 20:37 #

    Sminkan: neon rocks😀 tack babe

    Maria, hjärterdam vasregoo🙂

    Emma P: Jag betala typ 70 spänn i frakt, paletten är jättehärlig🙂

    Nini: Har mailat dig infon ^__^

    Stephy: hihi tack :o)

    Maggie: tack så mycket sötis😀 hehehe ska försöka inte sminka mig så mycket kram!

    Liloo: thank you😀 just play with it and you will see it’s easier than you think

    Isabella: pöss på dig maj löööv

    Vanessa: Hihi tack ja sjukis är inget man vill va men men, puss puss

  11. Emma P 16 april 2010 den 10:43 #

    Ja okej. Det var för båda paletterna då antar jag…

Kommentera

