Acid video

15 Apr

Här Kommer en video tutorial på maken jag hade igår Acid from sleek, den kanske blir lite långtråkigt emellanåt men jag har inget riktigt redigeringsprogram.

In English: Here comes a video tutorial on the makeup I had yesterday Acid from sleek, I migth get a little bit boring but I don’t have a real editing program.

PART 1

PART 2

Enjoy Love Nicole

3 svar to “Acid video”

  1. yasmine modell fru och mamma 15 april 2010 den 21:48 #

    snyggt

  2. Maria, Hjärterdam 16 april 2010 den 11:43 #

    Tack =) Jag älskar också eyeliner med röda läppar! Snyggt och klassiskt på något sätt.. =)

  3. Vanessa 16 april 2010 den 16:14 #

    Jag gillar den !😀 Nu när jag kollar på den här videon så ser jag att jag gjorde samma sak som du och lade gul under rosa o så där.. jag lovar jag tänkte inte på det när jag sminkade mig imorse.. jag ba ser nu att jag gjorde som du ! Men din va verkligen jätte fin och pigment rik!! Stackarn gumman din röst är värsta hes hihi hoppas du mår bättre snart så du får komma ut o röra på dig o inte vara så uttråkad!❤ pusss❤

Kommentera

