Red Riding Sailor

17 Apr

Denna maken hade jag i torsdags när jag gjorde lite ärende i stan med mamma och åt mig själv./This makeup I did when I was out doing errands with my mom and doing some for myself aswell.

I will update later or sunday, have a nice weekend.

Enjoy Love Nicole

7 svar to “Red Riding Sailor”

  1. makeuponista 17 april 2010 den 10:51 #

    Jättefint med brunt på dig! Snyggt med rosetten i håret, jag älskar håraccessoarer!🙂

  2. Marce 17 april 2010 den 16:28 #

    I love red lipstick on you, you pull it off so well!

  3. liloo 17 april 2010 den 18:59 #

    you are really pretty🙂
    Love this lotd

  4. Emma P 17 april 2010 den 22:36 #

    Jättefin sminkning! och rolig rubrik med för den delen:)

  5. doolallymakeup 18 april 2010 den 21:47 #

    makeuponista: tack😀 jag älskar håraccesoarer med, haha

    Marce: Thank you😀

    Liloo:😀

    Emma P: hihi tack för det…och ja det var för allt den frakten va🙂

  6. Sminkan 19 april 2010 den 13:05 #

    Du har så fin mun så man blir alldeles grön av avundsjuka. Snygg du var på fotd-bilden idag. Ser så fräsch och somrig ut!

  7. Andréa 19 april 2010 den 16:30 #

    Sv: Hehe, tack😀

    Och snygg mejk, som alltid!

Kommentera

