New design

18 Apr

Hej hej

Hoppas ni har haft en bra helg, jag är fortfarande lite krasslig men har andå haft en mysig helg dock har jag varit hes och lite hostig/slemmig hehe.

Kände för att fräscha upp min design till en ljusare och gladare en, detta är en theme från wordpress så det är inte jag som gjort den. I morgon börjar jag skolan igen, ny kurs är det affärsjuridik läskigt men det ska nog gå.

Ha det bra kram Nicole

In English: Hey hey, hope you had a nice weekend, Im still a bit under the weather but I still had a cozy weekend though with a sore throat, cough and flem hehehe.

I felt like freshing up my design to a brighter and happier one, this is a them from word press so I didn’t design it. Tomorrow I start school again, and a new course business law scary but it will do.

Take care

Love Nicole

3 svar to “New design”

  1. liloo 19 april 2010 den 7:55 #

    love this brandnew disign, this is really fresh🙂

  2. Kabuki 19 april 2010 den 11:32 #

    Vad fint det nya är! Riktigt vårigt! Krya på dig!
    Kram!

  3. makeuponista 19 april 2010 den 17:08 #

    Vad fint det blev! Jag bytte också tema nyss, och det kommer fler och fler snygga teman =)

Kommentera

