Golden Purple

21 Apr

Måste först börja med att berätta att igår var helt crazy, dagen började lugn…nja nästan jag försov mig lite så hann nästan inget på morgonen ingen frukost t.o.m JAG DOG UTAV HUNGER! Fungerar inte utan min frukost men det gick ändå att överleva till lunchen, efter skolan så skulle vi fixa med vårt projekt så det blev en massa körandes hit och dit puhaaa säger jag bara.  Sen var jag helt out of order….

Idag har jag varit ledig från skolan så åkte över till köpenhamn för att träffa en god vän där och myste med henne nästan hela dagen, de gör världens godaste sushi vid ett ställe där hon bor det heter VISA, yummie säger jag bara.

Maken idag blev lite stressad eftersom jag är väldigt mycket tidsoptimist, blev guld och lila en kombo som jag tycker passar super.

In English: First of all I have to tell you that yesterday was absolutly crazy, the day started easy well kinda of because I overslept a little and had no time for nothing not even breakfeast I ALMOST DIED OF STARVATION! I dont function without my breakfeast but I survided til lunch, after school we had to fix some things with our project so there was a lot of driving here and there puhaaa Is what I can say. After that I was totally out of order….

Today I was free from school so I went over the bridge to copenhagen to meet a dear friend there and we has a really cozy day, they make the worlds best  tasting sushi by a place near her it’s called VISA, yummie I say.

My makeup today got a little stresse becasue I’m a very time optimistic person, I went for gold and purple a combo I think go together superb.

Jag har använt:(allt från mus om inget annat anges)/ What I’ve used: (everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Studio foundation Ultra

M/S Famous

M/S Moscow

M/S Vanilla

M/S Ghetto (till mina bryn/for my brows)

Cakeliner Black

Maybelline colossal mascara

Kinder/Cheeks

Blush Flower

Blush Lust

Läppar/Lips

Stiftprinsessans Vubba

Dior kiss 338 Spicy guava

utan blixt/without flash

Ha det prima

Kram Nicole

9 svar to “Golden Purple”

  1. Maria, Hjärterdam 22 april 2010 den 6:35 #

    jag håller med! De färgerna är fina ihop =)

  2. Emma P 22 april 2010 den 8:31 #

    Stackare som fick svälta. Jag klarar mig inte heller utan frukost så känner verkligen med dig… Sminket blev väldigt fint iaf. Och känner igen det där med tidsoptimism med:)

  3. Vanessa 22 april 2010 den 11:33 #

    Wiie äntligen! Jag tänkte på dig imorse att Nicole Måste blogga idag annars måste jag skriva en till Vaart är duuu kommentar😛 hihi Men då förstår jag om skolan har börjat! Jag är helt tvärtom med det där med frukost..fast jag äter super dåligt jämnt! Men jag typ om jag börjar 8 så får vi frukost här men annars så klaara jag mig jätte bra utan..ibland mår jag ba illa av frukosten :S blä.. men men😛 Jag tycker guld och lila är såå fin ! idag har jag guld och grå haha konstig kombo men jag tyckte det blev helt okey ändå😛
    Oki gumman nu ska jag inte skriva en bok här som kommentar xD Puss och Kram på dig❤

  4. liloo 22 april 2010 den 11:45 #

    pretty combo, with this lipstick this is gorgeous😉

  5. Vanessa 22 april 2010 den 14:18 #

    gumman…jag lånade en bild av dig till min blogg.. du har blivit nominerad av mig ^^

  6. Sminkan 22 april 2010 den 16:54 #

    Snyggt!!

  7. Maria, Hjärterdam 22 april 2010 den 17:12 #

    Ja men visst är det enklast när man plockar varje dag? =) Då behöver man inte bry sig så mycket =P hihi

  8. Maria, Hjärterdam 22 april 2010 den 17:13 #

    Tack =)
    Det är sunrise från Make Up Store =)

  9. badbomben 28 april 2010 den 17:29 #

    Snyygggt!!!😀

Kommentera

