Leon

25 Apr

Emma P frågade vilken hundras jag hade när jag nämnde Leon min hund härom dagen så kom jag på att jag inte visat min käraste Leon, tänkte visa han nu vårt älskade monster. Han är en golden retriever som alla kan se😉 och han blir 2 år nu den 22:a Maj. 

Tycker att hans personlighet påminner om Walt Disneys Tjuren Ferdinan de flesta som ser han tycker han är en stor hund och blir lite rädda men sen så märker de att han är så snäll och lugn, lite knäpp kanske men det gillar jag haha.

In english: Emma P asked me which dogbreed I had when I mentioned my dog Leon the otherday I realised there that I hadn’t showed my dearest Leon, I’m going to show him now our beloved monster.  He is a golden retriever as everybody can see😉 and he will be 2 years now the 22 of May.

I think his personality is like Walt Disneys Ferdinan the Bull most of the people who meet him think hi is quite a large dog and are a bit frigthned but soon realise that he is very nice and calm, perhaps a little bit wacky but I like that.

 

Enjoy

kram Nicole

3 svar to “Leon”

  1. Vanessa 26 april 2010 den 8:14 #

    hihi han var jätte söt!.. jag är jätte jätte hundrädd.. men om jag är med dem är stun så går det över lite..men han ser jätte söt och snäll ut!🙂 ^_^

  2. Kajalpennan 26 april 2010 den 8:44 #

    Det låter som han är vad vi brukar kalla ”en liten hund i en stor hunds kropp” Ser ut att vara en riktig gosevovve

  3. Maria, Hjärterdam 26 april 2010 den 15:50 #

    vilken stilig =) Min kille blir 5 år i maj, han är både golden retriver & kungspudel =)

Kommentera

