Vårruset

27 Apr

Puuuhaaa säger jag bara så trött jag är eller rättare sagt var har legat och degat i sängen och zappat tv vilket gjort att jag fått liiite mer energi, kollar i och för sig på Ugly Betty nu det är sista säsongen nu  eeeeiiiiik!

Försov mig i morse så hann knappt makea med eller ta någon bild på det buuu. Tänkte berätta dock att jag ska springa Vårruset nu den 3e Maj på måndag, jag sprang det förra året och bestämde mig för att göra det till en ”god vana” man springer 5km mot ”sig själv” jag tycker att det är en super kul grej att göra prova om ni kan .

Här har ni några bilder på mig när jag sprang det förra året. 

In English: Puuuhhaaa gosh I’m really tired or I should say that I was really tired because I’ve benn laying and chilling in my bed zapping tv which has given me a liiiittle more energy, I’ve been watching Ugly Betty now and it’s the last season eeeiiiiik!

I overslept this morning and barely had time to put on makeup  nor to take a picture. I’m going to tell you that I will be running Vårruset ( a swedish running event) now on the 3rd of May, I ran it last year and I decided that I was going to make it in to a ”good habit” you run 5 km against ”yourself” I think it is a super fun thing to do.

Here you have some pictures of me when I ran it last year. 

Take care ^.^

Love Nicole

6 svar to “Vårruset”

  1. Maggie 28 april 2010 den 5:30 #

    Wohoo! Go Nicole! Bra jobbat av dig😀

  2. Ninni 28 april 2010 den 17:07 #

    Jag brukar springa Vårruset varje år, men i år springer jag Blodomloppet istället som vi har här i Göteborg, finns det på andra orter? Jobbet sponsrar nämligen och då tycker de att det är mer rättvist med lopp där både kvinnor och män kan deltaga. I Blodomloppet kan man välja på att gå 5 km, springa 5 km eller springa 10 km. Jag valde springa 5 km för det passar mig fint.🙂

  3. Ninni 28 april 2010 den 17:21 #

    Tack tack! Lycka till själv!🙂

  4. Maria, Hjärterdam 28 april 2010 den 19:31 #

    Ja jag får verkligen försöka göra mig av med sakerna jag ogillade!

  5. Kabuki-Emma 28 april 2010 den 22:01 #

    Plingeling! Du har en award att hämta på Kabuki!
    Kram!

  6. liloo 28 april 2010 den 22:03 #

    Yeahhhhhhhhhhh!!!

Kommentera

