Bare: updated

29 Apr

Här kommer vad jag använt till denna dag/ Here is what I’ve used for this day.

Ögon/Eyes

MAC eyekhol smoulder

M/S Smoulder

M/S Ghetto (till mina bryn/for my brows)

Maybelline colossal mascara

Kinder/Cheeks

Blush Lush

Blush Lust

Läppar/Lips

Lippencil Gum

Glosslips Aura

Utan blixt/without flash

8 svar to “Bare: updated”

  1. Maria, Hjärterdam 29 april 2010 den 16:25 #

    läckert, ingen splash? =)

  2. liloo 29 april 2010 den 16:55 #

    Your lashes are just amazing waouuuuuuuuuu.
    Nice lotd😉

  3. Emma P 30 april 2010 den 12:05 #

    Du ser väldigt fin och fräsch ut:)

  4. Vanessa 30 april 2010 den 15:39 #

    alltid lika vacker❤

  5. Felicia 07 maj 2010 den 18:31 #

    GUD VAD DUKTIG DU ÄR!!!!😀 Älskade denna sminkning den var så naturlig🙂
    men vart kommer alllt smink ifrån!? ”/
    PÖÖSS

  6. Karolina 11 maj 2010 den 8:02 #

    Hej Nicole🙂
    Snabb fråga. Blev lite förvirrad när du skrev att du använde M/S Smoulder på denna makeupen.. Jag hittar den nämligen inte på MUS??? Har det blivit något fel?? Kram

  7. doolallymakeup 11 maj 2010 den 8:39 #

    Karolina: Haha såg inte jag skrivit fel det ska vara M/S pollution…Kul att du är uppdaterad
    kram

Trackbacks/Pingbacks

  1. Bronzed eyes « Doolallymakeup's Blog - 04 maj 2010

    […] Bronzed eyes Kom hem från skolan för ett litet tag sen, är riktigt trött även om jag sovit 23-07 men tror det är för att jag åkt på en liten mini förkylning efter Vårruset igår kände jag mig lite snuvig, vårruset i sig gick jättebra det är en sjukt kul grej att göra det är verkligen imponerande att se så många som är med. Idag hann jag inte fota min sminkning dock men den såg ut som min Bare sminkning. […]

Kommentera

