Bad Blogger

3 Maj

 Hade rätt så mycket med skolan i veckan som var och sen så kom valborg och allt så bloggen kom av sig lite (cred till alla som uppdaterar, ni är grymma), men det har hänt lite roliga grejer iaf har fixat sommar/extra jobb nu WOOP WOOOP säger jag bara. Vi hade också en plåtning de bilderna kommer jag lägga upp så fort jag får de. Grillat för första gången i år har jag också gjort grillat är godast😉

Har faktisk fått lite klagomål från en utav mina kompisar som jag blogga dåligt hehe hon sa att hon va inne varje dag och inget där, men bättring ska det bli det lovar jag. Idag ska springa vårruset kl 18.00 verkar som jag kommer få springa i regn himlen är väldigt grå och molnig.

Idag hade jag min första dag på min nya arbetsplats som är Kicks Mobilia det var en liten försmak på vad som komma skall, skulle se lite hur deras rutiner och kassan funkar. Hann precis att fota maken blev dock bara ögon men ni har sett mig innan🙂.

 In English: I had quite a lot work with school this past week and then we had Walpurgis night so the blog got a little left behind (cred to all of you who update daily, you are awesome), some fun things have happened though I’ve got a summer/extra job now WOOP WOOOP for that. We also had a new photo shoot the pictures will be up as soon as I get them. Also had my first barbecue for this year I love barbeque.

I actually got a little complaint from one of my friends who said I’m a bad blogger hehe she said she entered my blog daily but there hadn’t been any updates, but there will be improvement  that I promise. Today I will run Vårruset at 18.00 o clock seems like I will  be running in rain because the sky is grey and cloudy.

Today I had my first day at my new workplace which is Kicks ( a swedish Sephora kind of) at Mobilia  a foretaste of what will come, I went to see how their routines and cashier works. I barely made it to take pictures of my makeup I only did the eyes but you have seen me before🙂 .

Jag har använt:(allt från mus om inget annat anges)/What I’ve used:(everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Hightech ligther phenomenon

M/S passion for fashion

M/S Forrest

M/S Sultan(utgått/discontinued)

M/S Pollution

Cakeliner Black

M/S Ghetto (till mina bryn/for my brows)

Maybelline colossal mascara wp

Utan blixt/without flash

Enjoy

Kram Nicole

5 svar to “Bad Blogger”

  1. Maria, Hjärterdam 03 maj 2010 den 15:39 #

    hej, kul att du kom igång igen =)
    Fint smink och lycka till ikväll då! =)

  2. liloo 03 maj 2010 den 17:18 #

    really pretty🙂
    You are not a bad blogger loool

  3. Emma P 03 maj 2010 den 20:56 #

    Ser jättefint ut! Tycker inte heller du är en dålig bloggare, ibland behöver man vila.Det gör vi med ibland men märks ju inte lika mkt eftersom vi är två…

  4. Vanessa 04 maj 2010 den 8:53 #

    Wiiee welcome back❤ ! Va kul att du ska jobba på kicks!!!😀 Jag har en kompis som jobbar på kicks och hon ska försöka få in mig där med😀 hihi Och hoppas det gick bra att springa! Så duktig du är🙂

  5. doolallymakeup 04 maj 2010 den 15:17 #

    Maria, hjärterdam: Tack vännen😀

    Liloo: heheh yes i was🙂 but im back on track again

    Emma P: aww tack så söt dfu är❤ ni är grymma på uppdatera😀

    Vanessa: Tack babe, ja ska bli skoj faktisk. hoppas du kommer in där .

Kommentera

