Bronzed eyes

4 Maj

Kom hem från skolan för ett litet tag sen, är riktigt trött även om jag sovit 23-07 men tror det är för att jag åkt på en liten mini förkylning efter Vårruset igår kände jag mig lite snuvig, vårruset i sig gick jättebra det är en sjukt kul grej att göra det är verkligen imponerande att se så många som är med. Idag hann jag inte fota min sminkning dock men den såg ut som min Bare sminkning.

Denna sminkningen hade jag i lördags.

In English:  I got home from school a little while ago, I’m really tired even though I have slept from 23-07 but I think it’s because I’ve got a little mini cold after running Vårruset that’s when I felt it coming, Vårruset went really well and is super fun thing to participate in and it’s really impressing seeing how many people who participate in it, Today I didn’t have time to take a picture of my makeup but it looked just like my Bare makeup.

This makeup I wore on saturday.

Jag har använt:(allt från mus om inget annat nämns)/What I’ve used: (everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Hightechlighter phenomenon

C/S Gold

C/S Golden

C/S Meteor

M/S Ghetto

M/S Deadly

M/S Vanilla

MAC eyekhol smoulder

M/S Pollution

Cakeliner black

Maybelline colossal mascara wp

(jag tog bilderna i bilen medans min pojkvän körde många utav bilderna blev helt suddiga därför har jagingen hel bild/Itook the pictures while my boyfriend was driving so many of the pictures turned out to be to blurry that’s why I don’t have all pictures)

Enjoy

kram Nicole

5 svar to “Bronzed eyes”

  1. liloo 04 maj 2010 den 16:06 #

    Hope you’ll feel better ^^
    Pretty look🙂

  2. Sminkan 04 maj 2010 den 18:40 #

    Läckert!

  3. Molly 05 maj 2010 den 10:27 #

    Jättefint, som vanligt!

  4. Emma P 05 maj 2010 den 13:10 #

    Fin sminkning, och klädsamt med bronsiga toner…

  5. doolallymakeup 05 maj 2010 den 15:54 #

    Liloo: Thanks hun I actually do feel a lot better🙂

    Sminkan: Yay merci

    Molly😀 va roligt du tycker det

    Emma P: tack ja alla passar typ i brons🙂

Kommentera

