Cornflower

6 Maj

Hade en hemtenta igår så satt med den och sen så var jag rätt så slut i huvudet så blev inte så mycket data tid utan mer ligga i sängen och dega, fast iofs så vart jag och träna efter att jag blivit färdig med tentan så lite duktig vart jag.

Idag när jag vakna kände jag för att makea mig lite roligare till skolan så blev en blåsotning.

In English: Yesterday I had a home exam I dealt with that and after that I was kinda of dead in my brain so I didn’t sit by the computer I just layed in my bed doughing, but I did go and workout after the exam so I did some good.

Today when I woke up I felt like doing a more fun makeup so I did a blueish smokey eyes.

Jag har använt:(allt från mus om inget annat nämns)/What I’ve used:(everything from mus if nothing else is mentioned)

Hightech Ligther Phenomenon

MAC Pigment Cornflower

M/S Pollution

M/S Tuch

M/S Vanilla

M/S Deep Blue

Eyepencil secret agent

Cakeliner Black

M/S Ghetto (till mina bryn/for my brows)

Maybelline colossal mascara wp

utan blixt/without flash

Enjoy

Love Nicole

14 svar to “Cornflower”

  1. Andréa 06 maj 2010 den 16:16 #

    Åh vad fint!🙂

  2. makeuponista 06 maj 2010 den 17:03 #

    Ohh, riktigt läckert!🙂

  3. Lale 06 maj 2010 den 18:42 #

    – fint🙂

  4. Sminkan 06 maj 2010 den 18:44 #

    Så otroligt vackert! otroligt underbart vackert! Perfekta nyanser och perfekta övergångar!

  5. isma 06 maj 2010 den 20:21 #

    really nice!

  6. liloo 06 maj 2010 den 22:30 #

    waouuuu I love when you wear bleu eyeshadow, you know how to do it , this is awesome huny xoxo

  7. Molly 07 maj 2010 den 8:35 #

    Helt underbart, det här var så snyggt att jag bara dör. Wow!

  8. sminkjante 07 maj 2010 den 10:31 #

    Verkligen underbart.

  9. SANDRA* 07 maj 2010 den 12:31 #

    Men gud vilka vackra ögon du har!🙂

  10. Vanessa 07 maj 2010 den 12:45 #

    oh vilka fina färger det blev!! Kan tänka mig att i solen var det sjukt fint!🙂

  11. Helena 07 maj 2010 den 21:36 #

    ÅH! Vilken snygg sminkning! Vad duktig du är!

  12. ochjagba 07 maj 2010 den 22:21 #

    alltså WOW vad du är snygg.

  13. Andréa 08 maj 2010 den 12:27 #

    Sv: Låter kanonbra, nu måste jag nästan köpa den!🙂

  14. Emma P 08 maj 2010 den 12:47 #

    Så otroligt färgglatt och fint! Jag älskar verkligen det turkosa under ögat…

Kommentera

