Green Denmark

12 Maj

Idag har jag åkt över till andra sidan sundet och träffat mina underbara sötnosar där, har inte gjort så mycket mer än varit där när jag kom hem till svealand så var det träning som gällde. Gymmet stängde tidigare än jag och min babe hade räknat med så det blev lite stress träning efter träningen var det maud som gällde och nu sitter jag här🙂

När jag skulle sminka mig så var min första tanke att inte makea mig så mycket idag men när jag började kolla på mina skuggor så blev jag plötsligt inspirerad utav mina grönglittriga skuggor.

In English: Today I spent my day on the side of the bridge (aka Denmark) and met with my lovely ladies there, I haven’t done much but been there when I got home to Sweden I went and worked out. The gym closed earlier than me and my babe thought so we stress trained and after the work out grub was what we needed and now I’m here.

When I was going to put makeup on this morning I though of going with a natural makeup but when I started to go thru my shadows I got inspired by my greenglitterish shadows.

Jag har använt:(allt från mus om inget annat nämns)/What I’ve used:(everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

hightech lighter Phenomenon

M/S Pascal

M/S Tribecca

M/S Pollution

MAC pigment Gold mine

M/S Vanilla

Eyepencil Tropical

MAC fluidline Shade

M/S Ghetto(for my brows)

Maybelline colossal wp

Kinder/Cheeks

Chanel 125 Neroli Rose

Wonderpowder kalahari

Läppar/Lips

Guerlain mat lipstick 463

Lancome Juicy tubes plump Watermelon sorbet

Enjoy

Love Nicole

2 svar to “Green Denmark”

  1. Vanessa 12 maj 2010 den 22:59 #

    Oh du lägger alltid skuggorna så himla fint🙂 och jag känner igen det där :p jämnt när jag tänker att jag inte ska göra nåt speciellt smink så går jag från toan med värsta sminkningen :p det är ju bra för bloggen iaf :p Besitooos

  2. Sminkan 13 maj 2010 den 16:36 #

    Mycket snyggt!

Kommentera

