It belongs to me now too

17 Maj

Jag beställde 88 matte paletten från Queens &Shadows på tisdagen den (11/5) och fick den på fredagen (14/5) så det gick fort men provade den för första gången idag, tyckte att färgerna som jag använde var suveräna i pigementeringen ska verkligen bli roligt att prova andra kombos också.

In English: I ordered the 88 matte palette from Queens&shadows on Tuesday (11/5) and I got it on friday (14/% so that was fast but I tried it for the first time today, I thought that the colors that I used were really good in pigment it’s going to be fun to try out other combos too.

 

Bilden är lånad från Queens&Shadows, ska ta mina egna bilder sen på paletten./Picture borrowed from Queens&shadows, will take my own pictures of the palette soon enough.

(I forgot to take pictures this morning so this is from when I got home from work and the pictures didn’t turn out that good so I only got these 2, you can still see the pigmentation and the style)

Enjoy Love

Nicole

8 svar to “It belongs to me now too”

  1. Maggie 18 maj 2010 den 8:35 #

    Du skulle bestallt den fran coastal scents, den ar mkt billigare dar!

  2. Kabuki-Emma 18 maj 2010 den 11:21 #

    Jättefint! Ska bli roligt att se andra kombos med och se vad du tycker om paletten.🙂

  3. Maria, Hjärterdam 18 maj 2010 den 12:18 #

    fint =)

  4. Andréa 18 maj 2010 den 14:19 #

    Sv: Tack för svar🙂 Funderar på att börja använda Ghetto till mina ögonbryn med, är bara orolig för att den kanske är för ljus. Men funkar den på dig så borde den funka på mig🙂

  5. liloo 18 maj 2010 den 18:39 #

    Love it, bright and colorful! Perfect with your skin tone🙂
    xoxo

  6. doolallymakeup 18 maj 2010 den 21:16 #

    Maggie: hehe next time🙂

    Kabuki-Emma: så fort jag ska göra något ska jag använda den paletten ^_^

    Maria, Hjärterdam: Tack sötnos

    Liloo: thnx hunny

  7. Vanessa 19 maj 2010 den 13:37 #

    ååh va kul!! Jag vill också ha !!😀

  8. Emma P 23 maj 2010 den 11:28 #

    Så cool sminkning! Och härligt med en ny fin palett:)

Kommentera

