Rivoli

17 Maj

Hej gott folk det var länge sen hoppas alla har haft det bra🙂

Jag har haft det rätt så fullt upp vilket har lätt till att bloggen kommit lite i efter kälken, så nu blir det mycket uppdatering på en gång.

Den här maken hade jag i fredags (14/5) väldigt enkel och klassisk ville inte ta fokus från mitt nya Chanel läppstift som jag fick utav min underbara kompis i Danmark.

In English: Hello Folk’s it’s been awhile hope you all have been good🙂

I’ve been real busy which has lead to that my blog has become a little forgotten, so now there will be a mass update.

This makeup I wore friday (14/5) a very simple and classical makeup I didn’t want to take away focus from my new Chanel lipstick which I got from my wonderful friend in Denmark.

Jag har använt:(allt från mus om inget annat nämns)/What I’ve Used:(everything from mus of nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Cakeliner Black

MAC Eyekhol smoulder

M/S Pollution

M/S Ghetto(for my brows)

Maybelline colossal mascara

Kinder/Cheeks

Blush Lust

Blush Lush

Läppar/Lips

Chanel Coco rouge 17 Rivoli

Love Nicole

Ett svar to “Rivoli”

  1. liloo 18 maj 2010 den 18:41 #

    Ohhhh yes, I love this lipstick! Perfect with the eyes.
    Happy to see you xoxo

Kommentera

