Some shopping

21 Maj

Igår när jag jobbade så såg jag detta superbra erbjudande från OPI där man köpte baslacket och fick toplacket på köpet, Kaching säger jag  bara! Sen så tog min inpackning slut så var tvungen att införskaffa mig en nu snarast möjligt och Kicks har haft SachaJuan som erbjudande nu, har aldrig provat SachaJuan har hört lite delade åsikter om det men man måste ju prova för att se om det passar en själv. I samband med inpackningen köpte jag en Leave in spraybalsam och sen så köpte jag även Gillette shave avocado twist.

In English: Yesterday when I was working I saw this supergood deal from OPI where you got the Topcoat with the purchase of the Basecoat, Kaching! Also my hair mask ran out so I had to buy a new one as soon as possible so it was very convenient that Kicks (my workplace) has had an offer on SachaJuan, I’ve never tried SachaJuan and I’ve heard mixed opinions about them but you got try it for yourself to see if it suits you. I also bought a leave in conditioner in connection to the hairmask and I also bought a Gillette shave foam avocado twist.

2 svar to “Some shopping”

  1. Emma P 23 maj 2010 den 11:27 #

    Ett sånt lackerbjudande har jag med hakat på nån gång, det är ju verkligen ett toppenerbjudande! Dock vill jag ha snabbtorkade överlack, synd att det inte är det som ingår…

  2. doolallymakeup 24 maj 2010 den 20:44 #

    Jag har faktis aldrig provat OPI så tänkte slå bra att slå till med något sådant🙂 jag tyckte det torkade hyfsat snabbt hahah🙂

Kommentera

