Cambon

31 Maj

Så här hade jag maken på min pojkväns examen, funkar även till bal och student./ This is how I wore the makeup for my boyfriends graduation, works for proms aswell.

Jag har använt:(allt från mus om inget annats nämns)/What I’ve used:(everything from mus if nothing else is mentioned)

Ögon/Eyes

Hightech lighter Phenomenon

C/S Sable

C/S Pilot

C/S Meteor

M/S Smog

M/S Vanilla

M/S Ghetto (for my brows)

Cakeliner Black

Ardell false lashes 116

Maybelline colossal mascara wp

Kinder/Cheeks

Blush Flower

Blush Lust

Läppar/Lips

Chanel rouge coco 31 Cambon

Diorkiss 338 Spicy Guava

3 svar to “Cambon”

  1. liloo 01 juni 2010 den 16:49 #

    Waou the entireeeeeee look is gorgeous: the makeup, your hair, you are classy huny!

  2. Stephy 01 juni 2010 den 20:19 #

    ser ut som du ska på bal! super fint!

  3. Isabella 02 juni 2010 den 10:50 #

    Underbara Niköl!!! Jag är bjuden till ett bröllop i Polen i höst. Jag har stora ambisioner och behöver din hjälp😉

Kommentera

