New category

27 Sep

Eftersom jag inte hinner göra så skojiga sminkningar nu när man har mycket med skolan så har jag grävt fram lite gamla sminkningar jag har gjort under åren, de kommer ligga under kategorin Golden oldies och kommer att fylla ut så att de blir inlägg lite oftare.

Jag har alltid fotat mina sminkningar men det är när jag startade med att blogga som jag tänkte mer på hur man ska fota maken så det är inte alltid den bästa vinklen, sen så kommer jag inte ihåg allt vad jag använt så kommer inte skriva upp det heller men har några funderingar om vad jag kan göra åt det.

In English: Because I don’t have that much time anymore to make colorful makeups because I have a  lot to do in school I’ve dug up some of my past makeups I’ve done during the years, they will be placed under the category Golden Oldies and the they will be used to make my entries more often.

I’ve always taken pictures of my makeups put it was when I started blogging that I thought of how to take the pictures so the angle on the golden oldies isn’t always the most optimal, and also I don’t remember what I’ve used for the makeups so I won’t write anything on them but I have some thoughts on how to fix that.

 

 

 

Enjoy

Love Nicole

3 svar to “New category”

  1. Maria, Hjärterdam 27 september 2010 den 21:39 #

    det blir kul =)
    Denna kategori kommer jag gilla =)

  2. Emma P 30 september 2010 den 5:53 #

    Jag älskar den här sminkningen, jag är så svag för såna här skuggor! tycker det är fantastiskt att de blir så snygga på!

  3. Jenny 25 januari 2011 den 23:04 #

    Gillar din blogg! Hade varit kul om läsarna fått tycka lite med dock. Jag och en del andra jag sett använder http://www.valresultatet.se . Gett fler och aktivare läsare🙂 Kanske testa du med? Rätt kul🙂

    keep up the good work!
    /Jenny

Kommentera

