Purple Teal

7 Okt

What I’ve used:(everything from mus if nothing else is mentioned)

Hichtech lighter Stardust

Purple from my Bohemian sleek Palette

M/S Tuch

M/S City jungle

E/D Soft Grass

M/S Vanilla

MAC Pigment Teal

M/S Ghetto for my brows

Maybelline colossal volume mascara

6 svar to “Purple Teal”

  1. Matilda/Sminklådan 07 oktober 2010 den 17:36 #

    åh denna gilla jag! Jättefin!

  2. bella 07 oktober 2010 den 19:06 #

    Kul att du är tillbaks! Alla tre var jättefina:)

  3. Andréa 08 oktober 2010 den 8:26 #

    Sv: Okej, då åker jag till Paris! Hehe. Nä men färgen såg ut att vara ganska lik ”Up The Amp” (MAC), så jag får väl skaffa den istället.

  4. Andréa 12 oktober 2010 den 9:35 #

    Sv: Tack tack🙂
    Jag har bara provat att applicera TiKei två gånger hittills, men den verkar bra iallafall, lagom matt och lagom täckande. Jag beställde tre prover från dom för att hitta rätt färg, det var ju ändå så billigt, typ 10 kr/st. För dom har ju så otroligt många färger på foundation så det var svårt att välja utifrån bild bara🙂

  5. Andréa 15 oktober 2010 den 16:59 #

    Vilken ögonpenna har du använt här? Den var superfin!

  6. Andréa 18 oktober 2010 den 17:49 #

    Sv: Kan man alltså använda pigmentet som ögonpenna? Det visste jag inte🙂 Men hur applicerar du det då, med eyelinerpensel eller? Känns som att det borde bli vått och obehagligt i ögonen :-S

Kommentera

