Purple Nox

28 Okt

Hej Svejs🙂

En make jag burit under veckan.

Jag har använt: (allt från mus om inget annat nämns)

Hightech Ligther Phenomenon

M/S Grape

M/S Dita

M/S Scirocco

M/S Nox

M/S Vanilla

C/S Prestige

M/S Ghetto (till mina bryn)

La Ligne de Chanel Noir

Eyepencil Vanilla

Maybelline Colossal volume mascara

3 svar to “Purple Nox”

  1. Angelica 31 oktober 2010 den 15:54 #

    Heej! jag undrar om du gör något speciellt med dina ögonbryn? Dom har en väldigt fin form och tjocklek🙂

  2. malin 08 november 2010 den 18:56 #

    Så himla vacker du är!

  3. Sminkan 16 november 2010 den 17:08 #

    Du är supervacker, som alltid, och de läpparna… Oj, vad jag skulle vilja ha dem.😀

Kommentera

